וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מחודש לפתיחת העונה: היכן תפתח אותה הפועל תל אביב?

11.9.2024 / 12:34

הסאגה סביב שיפוץ היכל שלמה ומעבר להיכל מנורה רחוקה מלהסתיים כשהלחץ על קיום הצבעה גובר, אך בינתיים לא נקבע תאריך. האפשרות לשחק בירושלים עדיין מונחת על השולחן

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בעוד שלושה שבועות וחצי תפתח הפועל תל אביב את עונת 2024/25 בליגת העל במשחק ביתי נגד מכבי רמת גן, ונכון לעכשיו ממש לא ברור היכן הוא ייערך.

כידוע, הקבוצה קיבלה בימים האחרונים אישור להתאמן ולארח משחקים בהיכל שלמה, עם שינויים חדשים, כשבמקביל ממשיכים הלחצים שמופעלים על היו"ר רמי כהן ואנשיו לקיים הצבעה על מעבר מהיכל שלמה להיכל מנורה. בשלב הזה אין תאריך להצבעה, כשבוועד המנהל קבעו עם בעלי הקבוצה עופר ינאי בפגישה בסוף אוגוסט כי בחודשיים הקרובים ייבדקו חלופות אחרות מלבד היכל מנורה, במקביל לניסיון לסכם סופית את שיפוץ היכל שלמה, כולל תאריכים.

ברונו קאבוקלו הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
קאבוקלו באימון באולם הביתי. היכן ייערכו המשחקים?/אתר רשמי, הפועל תל אביב

האופציה השלישית, מלבד האולמות בתל אביב, הוא הארנה בירושלים. בהפועל יצרו קשר עם הנהלת האולם, ושריינו לעצמם את התאריכים של המשחקים הראשונים, כשייתכן שיבוצע מהלך של פתיחת העונה בירושלים על מנת שלא לעבור להיכל מנורה כל עוד אין סיכום סופי מול עיריית תל אביב של השיפוץ של האולם הביתי של האדומים.

כזכור, נגד סגנית האלופה עומד עונש על סגירת היציע שמאחורי הסל לשישה המשחקים הראשונים של העונה, דבר שיעמיד את כמות הצופים בהיכל שלמה על כ-2,600 בלבד. עם זאת, גורמים בהפועל תל אביב טוענים כי האלטרנטיבה של מעבר לארנה לא הגיונית, שכן אין סבירות שיותר מאלף צופים יעשו את הדרך למשחק ליגה לא אטרקטיבי בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully