וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם נציגות רחבה לישראל: אליפות אירופה באופני כביש יוצאת לדרך

15 רוכבות ורוכבים ייצגו את ישראל באליפות שתיערך בבלגיה לאורך חמישה ימים. רותם גפינוביץ תתחרה במירוץ נגד השעון

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת ישראל ברכיבת כביש תחל היום (רביעי) את אליפות אירופה, המתקיימת בבלגיה. 15 רוכבות ורוכבים ייצגו את ישראל במרוצי הכביש והנג"ש (נגד השעון), אל מול מעל 900 רוכבים מ-37 מדינות אירופיות. באליפות יוענקו 14 תארי אלוף ואלופת אירופה בקטגוריות הגיל השונות.

על אף שהאליפות מתקיימת השנה בסמוך לסיום המשחקים האולימפיים ישתתפו בה בכירי הרוכבות והרוכבים האירופאים, שלא זכו למנוחה ארוכה לאחר פריז, וחזרו כמעט מיידית לשגרת האימונים.

אליפות אירופה תתקיים לאורך חמישה ימים, כאשר ביומה הראשון יתקיימו מרוצי הנג"ש, בהם מוזנקים הרוכבים אחד אחד למסלול בן כ 32 ק"מ. בנג"ש יתחרו תמר בצלאל (ג'וניורס בנות), סער עידן (ג'וניורס בנים), אמרי פיינגזיכט (U23 בנים), אדר שריקי (U23 נשים) והרוכבת האולימפית רותם גפינוביץ, שייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז השנה.

בסוף השבוע יחלו מירוצי הכביש על מסלול בן כ-222 ק"מ עם שינויי גובה של מעל 1200 מטרים במצטבר בקטגוריית העילית, כאשר הקטגוריות הצעירות ירכבו על מסלולים של 162 ו-130 קילומטרים.

ביום שישי יתחרו בקטגוריית U23 (נבחרות עתודה עד גיל 23) אדר שריקי, הילי בידרמן, מטר פרץ ואמרי פיינגזיכט. בשבת קטגוריית הג'וניורס בנים עם סער עידן, רון דותן, רועי אדינגר, דביר לביא ויאיר טובול וכן הנשים עילית עם רותם גפינוביץ. ביום ראשון תזנק תמר בצלאל בקטגוריית הג'וניורס נשים וכן רוכבי הגברים עילית - רותם טנא, גיא שגיב, עודד קוגוט והרוכב האולימפי מפריז, איתמר איינהורן.

נבחרת הנוער, רותם גפינוביץ. איגוד האופניים בישראל, אתר רשמי
נבחרת הנוער, רותם גפינוביץ/אתר רשמי, איגוד האופניים בישראל

הנבחרת מגיעה לאליפות עם מספר רוכבים גבוה במקצי הגברים עילית והג'וניורס בנים, מה שיאפשר למתחרים לעבוד בצורה קבוצתית, על מנת לנסות ולשפר את הסיכויים להישג בתחרות. בין רוכבי העילית רותם טנא, שהתחרה בשנה שעברה בקטגוריית U23 שם סיים עם תוצאות טובות באליפות אירופה והעולם האחרונות, שנערכו על מסלול בעל מאפיינים דומים, וינסה לשפר את תוצאותיו האחרונות. אם המרוץ יסתיים במירוץ המוני לקו הסיום, הספרינטרים עודד קוגוט ואיתמר אינהורן ינסו להשיג תוצאה בולטת עבור ישראל.

מנהל המשלחת הוא גיא ניב ואיתו הצוות המקצועי והלוגיסטי של קבוצת האופניים המקצוענית ישראל פרמייר טק, שמספק את כלל שירותי המעטפת.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully