וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס מ.ס. אשדוד קרלו ברוצ'יץ' על סף סיכום בבני ריינה

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 15:47

המגן-בלם הקרואטי (32) ישוב לליגת העל בהעברה חופשית וישלים את הסגל של מימר. אביתר ברק חתם, גאנם יחזור לסגל מול מכבי חיפה

תקציר: הפועל חיפה - בני ריינה 3:1/ספורט1

מכבי בני ריינה, שמחפשת שחקני חיזוק נוספים עד לסגירת חלון ההעברות, קרובה לסיכום עם המגן-בלם הקרואטי קרלו ברוצ'יץ' (32), ששיחק מ-2016 עד 2019 במ.ס.אשדוד. ברוצ'יץ, שיגיע כשחקן חופשי, הוא מגן שמאלי שיכול לשחק גם כבלם ולכן העדיפו בריינה לצרף אותו על פני מספר מועמדים אחרים שהיו על הפרק.

ברוצ'יץ' גדל בדינמו זאגרב ואף שיחק ארבע עונות בקבוצת הבוגרים של המועדון, בתחילת הקריירה שלו. בשנים האחרונות הוא שיחק בין השאר בלוקומוטיבה זאגרב, סודובה הליטאית, דינמו מינסק הבלארוסית ובקלוז' הרומנית. הקרואטי שיחק בעונה שעברה בקבוצת קופר מהליגה הסלובנית וכעת הוא צפוי להגיע כשחקן חופשי לבני ריינה כדי להיות הזר השישי של המאמן שרון מימר. נכון לעכשיו נראה שעם החתמתו ועם צירופו של הקשר האחורי אביתר ברק מהפועל עפולה, סגרה ריינה את הסגל שלה ואין כרגע תוכניות לצרף שחקנים נוספים. בעקבות הגעתו של ברוצ'יץ' שוחררו אשרף רבאח שיעבור להפועל עכו וטארק בושנאק שיצטרף להפועל רעננה.

קרלו ברוצ'יץ' שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
ישוב לקדנציה שניה בליגת העל? ברוצ'יץ'/לירון מולדובן

בשבת תחזור ריינה למשחקי ליגת העל, כשתארח למשחק מסקרן מאוד את מכבי חיפה באצטדיון גרין. הפתעת העונה שעברה פתחה את הליגה עם שני ניצחונות רצופים ובקבוצה ינסו להמשיך במומנטום החיובי גם נגד הירוקים בשבת. החלוץ קייס גאנם שהיה פצוע והחמיץ את המשחק האחרון נגד הפועל חיפה, החלים ויחזור לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully