וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא צסק"א: "מאחל שמכבי תוכל לארח בתל אביב בהקדם"

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 10:55

אנדריי ואטונין סיפר בריאיון ביוון: "המקרים שלנו ושלהם שונים, הצבענו בעד הישארותם ביורוליג כי זה הדבר הנכון לעשות. זה לא אותו מפעל ללא צסק"א"

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

גם עונת היורוליג הקרובה לא תכלול את הקבוצות הרוסיות. במרץ 2022 הוחלט במפעל האירופי הבכיר (וכמוהו גם ביתר המפעלים, כמובן) להשעות את הנציגות של רוסיה לאור הפלישה לאוקראינה, ועדיין לא ברור מתי צסק"א מוסקבה וחברותיה ישובו.

בריאיון שהעניק היום (רביעי) לתקשורת היוונית, התייחס נשיא המועדון אנדריי ואטונין להשעיה ונשאל בין היתר מדוע צסק"א מוסקבה הושעתה מהיורוליג, בעוד מכבי תל אביב הורשתה לארח במגרשים נייטרליים. "אל תטיחו אותנו זו בזו", ביקש. "אלה מקרים שונים. הצבענו בעד לאפשר למכבי להמשיך לשחק ביורוליג, כי זה הדבר הנכון לעשות. אני מאחל לחברי הישראלים סיום מהיר ושקט למלחמה כדי שיוכלו לשוב ולארח את משחקי הבית שלהם בתל אביב".

ואטונין הודה כי חש בגידה מסוימת כשהמפעל הצביע בעד הדחת קבוצתו: "זה לא הוגן למועדון עם כל כך הרבה תארים, אחת הקבוצות המפורסמות בעולם. רוב הקבוצות חושבות שהיורוליג היא ליגה אחרת בלי צסק"א. אנחנו בשיחות כל הזמן, אבל עדיין לא דובר באופן מעשי על חזרתנו. זה לא תלוי בנו, אלה עניינים פוליטיים".

אוהדי מכבי תל אביב. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
אוהדי מכבי תל אביב/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הנשיא הוסיף והסביר: "הדבר הראשון שצריך לחזור זה ספורט ותרבות. אנחנו פתוחים ליחסים בינלאומיים, כבר קיימנו משחקי ידידות רבים עם קבוצות יורוליג ויורוקאפ. הרבה קבוצות מוכנות לשחק לצד צסק"א, אבל דברים מחוץ לספורט מונעים זאת. לצערי, אנחנו לא מקבלים את כמות ההזמנות שהייתי רוצה".

כשנשאל האם היה בעלי אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, ברצלונה או ריאל מדריד היה מדבר בצורה אחרת על צסק"א - קבוצה ממדינה שמנהלת מלחמה - והשיב: "האם שאלתם את זה את השחקנים שמשחקים מול מכבי? אני בטוח שלא. לא צריך לשייך אותנו או כל קבוצה אחרת למלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully