וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הדרך של דה ליכט בנבחרת הולנד? כוכבי העבר מעריכים שכן

האורנג' ספגו באשמתו של הבלם גם ב-2:2 מול גרמניה, ואן דר וארט ו-ואן הוידונק טענו שזו הייתה פעם אחת יותר מדי. קומאן ניסה להיות עדין: "הוצאתי אותו בשביל להגן עליו"

צפו בתקציר: הולנד - גרמניה 2:2/ספורט1

מתייס דה ליכט נחשב עד לפני מספר שנים לבלם העתיד של הכדורגל העולמי, אחרי שהוביל את אייאקס להצלחה כבירה כקפטן הקבוצה בגיל 19 בלבד, אבל מאז עברו מספר שנים וההולנדי התקשה ביובנטוס ולאחר מכן גם בבאיירן מינכן לא הצליח להטביע חותם. הקיץ הוא נמכר למנצ'סטר יונייטד, שם התאחד עם המאמן אריק טן האח בתקווה שהוא שוב יוציא ממנו את המיטב כפי שעשה באייאקס, אבל בינתיים זה עוד רחוק משם.

במנצ'סטר יונייטד דה ליכט פתח לראשונה בהפסד הכואב 3:0 לליברפול ומיד אחר כך הגיעה פגרת הנבחרות, במהלכה ספגה הולנד שני שערים באשמתו הישירה. ב-2:5 על בוסניה היה זה אדין דז'קו שברח לו וכבש, המאמן רונאלד קומאן הצהיר שהוא ימשיך איתו בהרכב כדי לאפשר לו להחזיר לעצמו את הביטחון, אלא שדה ליכט שגה וגרם לשער באשמתו הישירה גם ב-2:2 נגד גרמניה, הוחלף במחצית ויש מי שכבר תוהה אם יזכה לפתוח שוב בהרכב האורנג'.

מתייס דה ליכט, בלם נבחרת הולנד. רויטרס
זמנו בנבחרת הסתיים? דה ליכט/רויטרס

קומאן ניסה להיות עדין במילותיו: "כמובן שהייתי מעדיף שדה ליכט יישאר על כר הדשא, אבל זה נראה שהוא בתקופה שבה כל טעות שלו הופכת לשער. נתתי לו הזדמנות היום, אבל בסופו של דבר נאלצתי להגן עליו בכך שהוצאתי אותו".

גם חבר של דה ליכט למרכז ההגנה, וירג'יל ואן דייק, נשאל על הסיטואציה: "ככה זה בכדורגל, ברמות הגבוהות אתה נענש ישר על כל טעות. הוא יצטרך ללמוד מזה".

רפאל ואן דר וארט, כוכב העבר שכיום משמש כפרשן בכיר בהולנד, נזהר פחות בדבריו: "אפשר לומר שדה ליכט נמצא תחת המון לחץ והוא בהחלט יכול לאבד את מקומו בנבחרת, במיוחד אחרי שיאן פול ואן הקה עלה מהספסל והיה טוב". פייר ואן הוידונק, שישב לצד ואן דר וארט, הסכים: "דווקא היה לו רגע טוב, אבל אז הוא שוב טעה וזה היה קריטי. כולנו חושבים שהוא שחקן מצוין, אבל כמה טעויות כבר היו לו בנבחרת? בסוף מגיע שלב שזה נגמר".

שחקן הגנה נוסף של הולנד שבוודאי חווה לילה לא פשוט זהו נתן אקה, שלקראת סיום המחצית הראשונה נפגע בשריר ופונה באלונקה מכר הדשא. אקה ישוב היום לקבוצתו מנצ'סטר סיטי ויעבור בדיקות רפואיות שיאבחנו את הפגיעה, אך ההערכה היא שמדובר בפציעת שריר לא פשוטה שתשבית אותו לכל הפחות מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully