וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ראש העיר הגיע לברך: הפעילות של ילדי וילדות מרכז הטניס והחינוך טבריה

מרגש: ילדות וילדי מרכז הטניס והחינוך טבריה יזמו פעילות חברתית שכל הכנסותיה לתכנית טניס לילדים עם צרכים מיוחדים - ראש העיר הגיע לברך

משחקים טניס במרכז הטניס והחינוך טבריה. אושרי ויצמן,
משחקים טניס במרכז הטניס והחינוך טבריה/אושרי ויצמן

החל מה - 7 באוקטובר מרכז הטניס והחינוך טבריה מארח את כלל הילדות והילדים אשר התאמנו במרכז הטניס והחינוך קריית שמונה ומתאמנים נוספים מיישובי הצפון המפונים. גם בימים אלו, שחלק המפונים חזרו צפונה, הם ממשיכים להגיע למרכז הטניס והחינוך טבריה, והשתתפו היום (שלישי) באירוע פתיחת שנה חברתי קהילתי במרכז.

במסגרת אירוע פתיחת השנה ילדי וילדות המרכז הפעילו דוכני שתייה וחטיפים כאשר כל ההכנסות קודש למימון תכנית אימוני טניס לאנשים ונשים עם צרכים מיוחדים, תחת הכותרת ספיישל טניס. בני הנוער המתאמנים במרכז הציגו את הפעילות החברתית האניפה עליה הם עמלים לאורך השנה בשילוב אימוני טניס במסגרתה הם מחלקים סלי מזון, מפעילים עמדה לאיסוף תרומות ועוד.

ראש עיריית טבריה יוסי נבעה משחק טניס. אושרי ויצמן,
ראש עיריית טבריה יוסי נבעה משחק טניס/אושרי ויצמן

לאירוע פתיחת השנה הגיעו מאות משפחות מהעיר טבריה ומשפחות מיישובי הצפון המפונה לרבות ילדי מרכז הטניס והחינוך קריית שמונה המפונים מבתיהם, מאמנים שפונו, מכובדים ואורחים נוספים ביניהם ראש עיריית טבריה יוסי נבעה, סגן ראש עיריית טבריה אביב יצחקי, יו"ר ההסתדרות הגמלאים מרחב כנרת חיים שורקי ועוד. עוד במסגרת האירוע, השם דגש על הפן החברתי, הוצב מוקד לגיוס תרומות, הדרכות מד"א, כיבוי אש ושב"ס אשר הועברו לילדות והילדים, עמדת תרומות דם (למבוגרים), מתנפחים, דוכני מזון, תחנות נושאות פרסים ועוד.

דאור צ'ולריה, מנהל מרכז הטניס והחינוך טבריה: "מרכז הטניס והחינוך טבריה שם דגש משמעותי על פעילות חברתית למען הקהילה לאורך כל השנה בנוסף להיותו מרכז לאימון וחוגי טניס. השנה, יותר מתמיד הרגשנו את הצורך בחיבור קהילתי לא רק עבור תושבי העיר אלא גם עבור מפוני הצפון שהגיעו לטבריה. שמחנו להיות להם לבית. . במרכז הטניס והחינוך טבריה, אנו גאים להוביל את הקהילה שלנו בכוחות משותפים דרך אהבת הספורט והנתינה. אנחנו מברכים את הקהילה המדהימה שלנו ומזמינים את כל תושבי העיר להצטרף אלינו במגרשים.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
סגן ראש עיריית טבריה אביב יצחקי מנהל מרכז הטניס והחינוך טבריה דאור צולריה ראש עיריית טבריה יוסי נבעה. אושרי ויצמן,
סגן ראש עיריית טבריה אביב יצחקי מנהל מרכז הטניס והחינוך טבריה דאור צולריה ראש עיריית טבריה יוסי נבעה/אושרי ויצמן

מרכזי הטניס והחינוך בישראל הינו מוסד ללא כוונת רווח, שנוסד בשנת 1976 ומהווה כיום את אחד מארגוני הספורט החברתיים הגדולים בישראל. הארגון, שהנו מועדון הטניס המוביל והגדול בישראל מפעיל 24 מרכזים ושלוחות מקריית שמונה וטבריה בצפון ועד לערד ובאר שבע בדרום, המונים קרוב ל - 200 מגרשי טניס מקצועיים. חזון הארגון הנו לאפשר לכל ילדה וילד בישראל ללא הבדל רקע, דת, מין, יכולת גופנית או כלכלית את ההזדמנות ללמוד את "משחק החיים" דרך משחק הטניס.

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully