וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן: "רוצה להוכיח שלא שכחתי לשחק כדורגל כמו שהרבה חושבים"

11.9.2024 / 12:43

שחקן מכבי תל אביב המריא לאוסטרליה לקראת החתימה במלבורן סיטי: "ה'כישלון' בפיזה נותן לי את הדרייב לעשות את זה עוד פעם. רציתי לקחת את האתגר. לא מאשים אף אחד במכבי תל אביב אלא רק את עצמי, רוצה לשים את הדברים השליליים מאחורי"

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן ממריא לאוסטרליה/יניב טוכמן, קובי אליהו

אחרי קיץ מורכב ותקופה לא פשוטה במכבי תל אביב, המריא היום (רביעי) יונתן כהן לאוסטרליה במטרה לפתוח דף חדש בקריירה. כהן יחתום בקבוצת מלבורן סיטי, השייכת לסיטי גרופ שספינת הדגל שלה היא מנצ'סטר סיטי. שחקן מכבי תל אביב יצא לאוסטרליה עם רעייתו ובתו הקטנה במטרה לפתוח בדרך חדשה, אחרי שהשנתיים האחרונות במכבי תל אביב לא האירו לו פנים. הצהובים לקחו חלק בחוזהו לעונה הקרובה וגם הוא ויתר על חלק משכרו כדי שהעסקה מול האוסטרלים תצא לפועל. כהן יחתום לעונה אחת ובסיומה יהיה שחקן חופשי.

"ההתרגשות קרובה לשיא, אבל בעזרת השם נגיע לאוסטרליה אחרי שני קונקשים, נחתום ונשמח והכל בסדר", אמר כהן לפני ההמראה. "איך המעבר קרה? שמעתי רק דברים טובים כרגע, אבל אני לא בא לנופש, אלא לשחק כדורגל ולעבוד קשה מאוד. אני מקווה שבעזרת השם יהיה טוב".

על היעד המפתיע והיציאה המחודשת לשחק מחוץ לישראל אמר: "ככדורגלן פספסתי את כל הדברים המהנים של הגיל הזה (טיול אחרי צבא). ניסע לשם כדי לעבוד קשה, לפגוש אנשים חדשים ונראה דברים חדשים. ה'כישלון' בפיזה נותן לי את הדרייב לרצות להוכיח שאני שייך לרמות האלו ושלא שכחתי לשחק כדורגל כמו שהרבה חושבים. נבוא צנועים כדי להראות מה אני יודע".

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן ממריא למלבורן. קובי אליהו
פרק חדש. כהן עם אשתו ובתו בשדה התעופה לפני ההמראה/קובי אליהו
יונתן כהן עם סוכניו. קובי אליהו
יונתן כהן עם סוכניו גלעד קצב ושלומי בן עזרא לפני ההמראה/קובי אליהו

על ההצעות מישראל ועזיבתו את מכבי תל אביב: "דיברתי עם כמה קבוצות והייתה התעניינות, אבל לקחתי החלטה אמיצה ואני מאושר ממנה. גדלתי במכבי תל אביב ואני מכיר את המקום הזה הכי טוב בעולם, אבל לא היה מה שציפיתי ואני לא מאשים אף אחד, אלא רק את עצמי. אני יוצא עכשיו לאתגר חדש ורוצה לשים את הדברים השליליים מאחורי".

כזכור, רשם כהן עונות טובות בארץ ונמכר לפיזה מהליגה השנייה באיטליה, שם הוא לא התאקלם כפי שרצה. בהמשך נרכש בחזרה על ידי מכבי תל אביב, אבל התקשה לשחזר את היכולת שהציג בשורות הצהובים. הוא מיעט לשחק אצל המאמנים השונים והקיץ היה קרוב לעבור להפועל חיפה. ההצעה מאוסטרליה טרפה בסופו של דבר את הקלפים וכהן ינסה להשתלב בליגה בה שיחק באחרונה תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully