וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הייתי גבוה יותר, הייתי השחקן הטוב בכל הזמנים"

טריי יאנג סיפק ציטוט מוזר למדי וכלל את עצמו בחמישיית כל הזמנים - על חשבון מייקל ג'ורדן: "לא יפתח ב-3, כי זו העמדה של דוראנט"

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

על אף שנבחר שלוש פעמים לאולסטאר ומעמיד ממוצעי קריירה של 25.5 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-9.5 אסיסטים למשחק ב-NBA, טריי יאנג לא נוהג להופיע ברשימת השחקנים הטובים ב-NBA. רבים רואים בו כוכב של קבוצות קטנות ותו לא, אך ביטחון מעולם לא היה חסר לגארד של אטלנטה.

עדות נוספת לכך ניתן היה לקבל כשיאנג התארח בפודקאסט Million Dollaz of Game, ובו טען כי אם היה גבוה יותר (ולא 1.85 מטר) - היה לו סיכוי להפוך לשחקן הגדול אי פעם, לא פחות ולא יותר. "אם הייתי בגובה 2.03 מטר, הייתי השחקן הכי טוב שאי פעם שיחק את המשחק הזה, בגלל המנטליות שלי והחכמה שלי", הצהיר. "אני שונא לראות שחקנים גבוהים שזה כל מה שיש להם, הם פשוט גבוהים וזהו".

יאנג הוסיף והסביר: "אני יכול להביא הרבה מאוד דברים, אבל יש לי חסרונות בגלל שאני 1.85 מטר. זה קשה. אני משחק משחק של גבוהים, ועדיין מצליח".

בפודקאסט המדובר התבקש יאנג לבחור את חמישיית כל הזמנים שלו וכלל את עצמו על חשבון מייקל ג'ורדן: "אם אני לא יכול לפתוח, אז מייקל היה במקומי. אבל אני לא יכול לשים אותו בעמדה 3, כי זה המקום של קווין דוראנט. קובי בריאנט ב-2, לברון ג'יימס ב-4 ושאקיל אוניל ב-5".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully