וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"א.א.ק אתונה דחתה את פיירו פעמיים לפני שהחתימה אותו"

ביוון חושפים פרטים נוספים על צירוף חלוץ מכבי חיפה: "אלמיידה סירב ביולי ובאוגוסט. אפילו פיירו עצמו לא האמין לסכומים שהוצעו לו"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

פרנזי פיירו חתם אמש (שלישי) באופן רשמי בא.א.ק אתונה, ששילמה למכבי חיפה כ-3.5 מיליון יורו. על אף הסכום הגבוה, מתברר שאקס הירוקים לא היה האופציה הראשונה של קבוצת הפאר היוונית - וגם לא השנייה או השלישית.

לפי דיווחים ביוון, פיירו נדחה על ידי מאמן א.א.ק אתונה מתיאס אלמיידה בשתי פעמים שונות בקיץ. מתברר כי חלוץ נבחרת האיטי הוצע למאמן בתחילת יולי ובתחילת אוגוסט, ובשני המקרים אלמיידה העדיף לחפש אלטרנטיבות. עוד נטען כי לא.א.ק היתה רשימה שכללה לא פחות מ-30 חלוצים, ותחילה ניסו במועדון לצרף שחקן בעל קבלות גדולות יותר. לפי דיווחים, החלום הגדול היה דויד דטרו פופאנה, אך על הפרק היו בין היתר גם ניל מופה שעבר מאברטון למארסיי, חלוץ נבחרת שוויץ קוואדו דואה, גיפט אורבן מליון ואנתוני מרסיאל שסיים את דרכו במנצ'סטר יונייטד.

"המאמן רצה מחליף לליוואי גרסיה ופיירו לא ממש היה מה שהוא חיפש, אבל ממש לא מדובר בחלוץ רע", נכתב ב"ספורטיים". "על כן, העסקה לבסוף נחתמה - למרות שכמה שעות לפני הסיכום, נדמה היה שפופאנה אולי כן יגיע. עבור פיירו עצמו מדובר בקפיצת מדרגה ענקית. אפילו הוא לא האמין לסכום שנציגו אמר שיקבל ביוון. עם הצעה כזו, רק משוגע לא היה עוזב את מכבי חיפה".

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שדרוג גדול. פיירו/ברני ארדוב

החלוץ של נבחרת האיטי אמור להשתכר כ-800 אלף יורו לעונה וצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו ביום שני הקרוב מול וולוס - קבוצתו החדשה של דניאל סונדגרן איתו שיתף פעולה במכבי חיפה, ושבה משחק גם עומרי אלטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully