וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת צפויה לטעון. הפועל באר שבע במאבק על 3 נקודות

11.9.2024 / 7:37

הבעלים ככל הנראה תגיע לדיון המשמעתי על אירועי טרנר בידיעה כי מצפה לקבוצתה סל עונשים רחב - ובניסיון להימנע מ-0:0 ללא נקודות: "המשטרה וכולם קבעו שצריך לחזור לשחק, לא ייתכן שניענש בגין החלטה של צד אחד לא לקיים את המשחק"

קויק: מהומה במשחק בין הפועל ב"ש לבני סכנין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

אלונה ברקת צפויה להגיע היום (רביעי) לדיון המשמעתי של הפועל באר שבע ולטעון את טיעוניה בתיק המשחק שפוצץ לפני עשרה ימים באיצטדיון טרנר בין הפועל באר שבע לבני סכנין. הדיון המשמעתי היום יתנהל בהרכב מורחב של שלושה דיינים בראשות אב בית הדין המשמעתי עורך הדין ישראל שמעוני. לבעלי קבוצה יש זכות לטעון בדיונים וברקת מתוכננת להגיע, ובמישור המשפטי ייצג את הקבוצה עורך הדין רועי רוזן.

בהפועל באר שבע יודעים שמחכה להם סל עונשים נרחב בעקבות האירועים בטרנר ובתוכם פריצת האוהדים למגרש לפני תחילתו, אבל המאבק העיקרי של המועדון הוא על החלטת התביעה לדרוש 0:0 ללא נקודות למשחק עצמו. עם זה לא מוכנים בהפועל באר שבע להשלים ועל כך יילחמו. במועדון מכירים בחלקם באירוע, אבל לא יכולים להשלים עם אפס נקודות במשחק שהם רצו לשחק אותו ושכלל הגורמים ובראשם המשטרה, טענו שיש לקיימו.

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין/ברני ארדוב

במועדון ידגישו את הפער הגדול שהיה בין פריצת האוהדים לרגע שבו ההתאחדות לכדורגל, המינהלת ואיגוד השופטים עמדו על כך ביחד עם המשטרה שצריך לקיים את המשחק, דבר אליו התנגדה בני סכנין. "ברגע שהמשטרה וכולם קבעו שצריך לחזור לשחק, לא היתה סיבה לא לחזור למגרש ולקיים את המשחק", אמרו הבוקר גורמים במועדון. "לא ייתכן שניענש בגין החלטה של צד אחר לא לקיים את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully