וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה מתלוננת: "לא כיף לראות משחקים כאלה". דיבו שוב במוקד

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 7:37

אלופת העולם הפסידה 2:1 לקולומביה ובאה בטענות על פנדל מפוקפק ושעת המשחק המוקדמת. השוער הוציא עצבים על צלם, חאמס מאושר

תקציר: קולומביה - ארגנטינה 1:2/ספורט1

כמה שקולומביה חיכתה לזה. אחרי ההפסד הכואב בגמר הקופה, נקמו אמש (שלישי) לוס קפטרוס בארגנטינה עם 1:2 ביתי מתוק במוקדמות המונדיאל - דבר שלא קרה מאז 2007. אלופת העולם עדיין נותרה בפסגת בית המוקדמות בדרום אמריקה, אך היא רחוקה שתי נקודות בלבד מקולומביה ושלוש מאורוגוואי.

חאמס רודריגס, שהמשיך את כושרו המצוין מהקופה וכבש את שער הניצחון מפנדל מפוקפק משהו, אמר בסיום: "שיחקנו משחק נהדר נגד נבחרת שזכתה בכל תואר אפשרי. אנחנו רוצים להתרגל להגיע לגמרים. החבורה הזו הגיעה מוכנה. מזג האוויר היה לוהט אבל הגיע לנו לנצח".

מנגד, ליונל סקאלוני הודה כי הוא "כועס" - גם על ההפסד וגם על הפנדל שחרץ את גורלו: "אני לא אוהב להפסיד. זה פגע בנו. השופט אמור לשרוק על פנדל באופן מיידי, ההחלטה כבר היתה בעדנו ופתאום נגדנו. במסך הראו את הרגע בו כמעט נגעו בדניאל מוניוס, במקום לצפות בכל המהלך. זה מצער, ואחרי ה-1:2 שלהם המשחק בקושי שוחק. זה מה יש".

חאמס רודריגס קולומביה מול ניקולאס אוטאמנדי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
משחק סוער. חאמס, אוטאמנדי והשופט/רויטרס

המאמן המפסיד הוסיף וטען כי גם מזג האוויר הלוהט הקשה על שחקני שתי הקבוצות - וכי ההתעקשות של קולומביה לשחק ב-15:30 שעון מקומי לא היתה נכונה: "לא נראה לי שאנשים אוהבים לראות משחקים כאלה. זה גם לא מרגיש בריא. התנאים לא היו מתאימים להצגה גדולה. נצטרך לתקן דברים להמשך".

רודריגו דה פול השמיע דברים שונים: "היה צריך לשחק את המשחק הזה בשעה אחרת, כל נבחרת מנסה לנצל את התנאים לטובתה וככה זה". אוהדי קולומביה סיפקו אווירה חמה ושרקו בוז בין היתר בכל פעם שדיברו מרטינס נגע בכדור. "זה נורמלי", אמר דה פול, "כולם רוצים לנצח את ארגנטינה. זה לא היה יפה כששרקו לנו בוז בהמנון, אבל בסדר. אנחנו לא רגילים להפסיד, אבל זה יעזור לנו לגדול. אני מקווה שבאוקטובר מסי יחזור".

ואם בשוער נבחרת ארגנטינה עסקינן, הרי שבסיום הוא הוציא את העצבים שלו על אחד הצלמים:

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

המחזור הבא של מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה ייערך בעוד חודש בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully