וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר הפועל באר שבע העניק לאברהם גרנט ניצחון דרמטי

קינגס קאנגווה סובב כדור חופשי נפלא בדקה ה-85 וסידר לזמביה 2:3 על סיירה לאון במוקדמות אליפות אפריקה. המאמן הישראלי עצר רצף של שישה הפסדים

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, נבחרת זמביה של אברהם גרנט עצרה את הסחף הערב (שלישי) עם ניצחון דרמטי 2:3 בבית על סיירה לאון. את שער הניצחון עבור המאמן הישראלי כבש בדקה ה-85 קינגס קאנגווה, הקשר שהצטרף בקיץ להפועל באר שבע. הזמבים עלו אם כך למקום השני בבית ז' של המוקדמות, כשבמאזנם שלוש נקודות אחרי שני מחזורים ולפניהם רק חוף השנהב שנותרה מושלמת אחרי 0:2 על צ'אד. שתי הראשונות מכל בית מעפילות לאליפות אפריקה.

המאמן הישראלי ערך שלושה שינויים בהרכב שלו, כולל הורדתו לספסל של הבלם גיפט אמפנדה מהפועל ראשון לציון, ובדקה ה-28 ראה את קנדי מוסונדה נוגח אל הרשת אחרי הרמה משמאל של לובאמבו מוסונדה (אין קשר משפחתי). אוגוסטוס קארגבו הדהים עם השוויון חמש דקות לאחר מכן, והאורחת פספסה הזדמנות גדולה להשלים מהפך עם כדור חופשי שהשוער לורנס מולנגה הוציא מהחיבורים.

אברהם גרנט מאמן נבחרת זמביה. ISSOUF SANOGO/AFP, GettyImages
בסופו של דבר יכול היה לחייך. אברהם גרנט/GettyImages, ISSOUF SANOGO/AFP

גרנט הכניס בדקה ה-66 את קלווין קמפאמבה וקיבל ממנו שער אחרי ארבע דקות על המגרש, עם בעיטה שטוחה מרחוק. אלא שגם הפעם היתרון לא החזיק מעמד זמן רב, ומבצע אישי של הינדולו מוסטפא הותיר את הזמבים בהלם לאחר שלוש דקות. שער בכורה לקשר בן ה-18 שנולד באנגליה, בסך הכול בהופעתו השנייה במדי סיירה לאון. חמש דקות לסיום, הגיע הרגע הגדול של קאנגווה, שסובב כדור חופשי מ-20 מטרים מעל החומה והכריע את ההתמודדות עם שערו השביעי בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully