וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לילה מושלם": קיין סוגר חשבון ו"שמח להוכיח לאנשים שהם טעו"

מלך שערי אנגליה הפך לראשון אי פעם שכובש צמד בהופעתו ה-100 והעלה את מאזנו ל-68 שערים: "מגיל צעיר פקפקו בי". וגם: כל המספרים

תקציר: אנגליה - פינלנד 0:2/ספורט1

הארי קיין הפך כבר מזמן לאגדה בנבחרת אנגליה, אלא שהלילה הוא רשם עוד ציון דרך מרשים בנבחרת שלושת האריות. קיין עלה למשחק נגד פינלנד עם נעליים מוזהבות, זכר לזכייתו בנעל הזהב ובהופעתו ה-100 נבחרת כבש צמד יפהפה.

עד כמה מדהימה התרומה של קיין עבור נבחרת אנגליה? חלוצה של באיירן מינכן העלה את מאזנו ל-68 שערים ב-100 הופעות והוסיף גם 17 בישולים. במשחקים של אנגליה בוומבלי קיין מעורב ב-30 שערים ב-35 הופעות (27 שערים ו-3 בישולים). בנוסף, קיין הפך לשחקן השלישי בהיסטוריה של אנגליה שכובש בהופעתו ה-100. קדמו לו שתי אגדות נוספות כמו וויין רוני (נגד סלובניה ב-2014) וסר בובי צ'רלטון (נגד צפון אירלנד ב-1970).

הארי קיין חלוץ נבחרת אנגליה. GettyImages
רק הולך ומשתבח. הארי קיין/GettyImages

"זה היה לילה מושלם, גאה מאוד", אמר הארי קיין לאחר המשחק וענה למבקריו, "אני רוצה להבקיע שערים ולעזור לקבוצה. בכל פעם שאתה בספק, זה גורם לך להיות רעב יותר להוכיח לאנשים שהם טועים. אני נרגש לקראת מה שמצפה לי בהמשך. במשחקי ה-100, רציתי שזה יהיה המשחק הכי זכור שאפשר. אלה ייזכרו כשניים מהשערים האהובים עלי בקריירה".

קיין בישל למי שבישל את שערו השני: "טרנט גיבה עם הופעה נהדרת נוספת. הוא תופקד בעמדה אחרת. אני בהחלט לא מרגיש בנוח עדיין, יצאתי מאזור הנוחות שלי. זה היה מהנה, אבל עלינו לוודא שבכל יום אנו מייצרים סטנדרטים גבוהים. אני מרגיש בר מזל. צריך להמשיך ככה".

על הביקורות שספג לאורך הדרך אמר הכוכב: "מגיל צעיר פקפקו בי וזה עזר לי להתמקד. תמיד תהיה ביקורת כשדברים לא מסתדרים, אבל יש רעב פנימי להמשיך. אני רוצה להמשיך לדחוף את עצמי".

"הארי מתייחס ברצינות לשערים שלו", אמר לי קרסלי מאמן אנגליה, "אירוע גדול עבורו. הילדים כאן, לילה מלא רגש, אבל באמת שמחים עבור הארי. הוא לגמרי ראוי לכל התשבוחות. מה שראיתי השבוע זה שהוא שהוא מאוד חדור מוטיבציה לשחק עבור אנגליה ולכבוש שערים, ולשחק עם חלוץ מרכזי כזה, מקווה שזה יימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully