וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרה חודשים מאז הפציעה: גאבי מתקרב לקאמבק מרגש

לראשונה מאז הפציעה הקשה בצולבת, קשר ברצלונה ונבחרת ספרד אמור לחזור בהדרגה לאימונים החל מיום חמישי. מתי הוא יחזור גם לשחק?

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפציעה הקשה של גאבי בעונה שעברה הותירה בור גדול במרכז השדה של צ'אבי. העונה, הקטלאנים החליטו בצעד תמוה להיפרד מאילקאי גונדואן. זאת למרות שגאבי וגם פרנקי דה יונג פצועים. אלא ש-10 חודשים מאז שקרע את הרצועה הצולבת, גאבי אמור לחזור לאימונים חלקיים השבוע ואלו בהחלט בשורות מעודדות לפליק ולקבוצה שלו שפתחה את העונה בצורה מושלמה.

על פי "מונדו דפורטיבו", התכנית של הצוות הטכני של ברצלונה, בהסכמה עם הצוות הרפואי, היא שגאבי יוכל לבצע חלק מהאימונים עם הקבוצה.

זה לא אומר שהוא ישחק בקרוב, אבל זה כן אומר שזה צעד חדש וחשוב מאוד בהחלמה שלו. השחרור הסופי צפוי להגיע באוקטובר או, אם יוחלט לקחת את זה מאוד לאט, בנובמבר. עם זאת, מה שברור הוא שגאבי עובד עם שאר חברי הקבוצה, תחילה לזמן מה ובהדרגה ליותר ויותר דקות.

גאבי ברצלונה חוגג. רויטרס
כמה שבברצלונה התגעגעו אליו. גאבי/רויטרס

גאבי עצמו מאוד נזהר עם החזרה שלו, כך מדווחים בקטלוניה, גאבי נשמע לעצת הרופאים וגם הסוכן שלו איבן דה לה פנייה שנזהר מחזרה מוקדמת. ההצטרפות ההדרגתית של גאבי לאימוני הקבוצה תהיה בשורה מצוינת לצוות המקצועי ולסגל ברצלונה, כאשר גם אנסו פאטי חזר להתאמן ומקווה להיות בסגל למשחק במשחק נגד ג'ירונה ביום ראשון. בברצלונה עדיין מחכים לשובו של פרנקי דה יונג, שאמור לתת עומק במרכז השדה, כאשר בפתיחת העונה שיחקו בעמדה הזו מארק קסאדו ומארק ברנאל, שנפצע בעצמו.

ברצלונה תגיע למשחק מול ג'ירונה אחרי ה-0:7 המסחרר שלה נגד ויאדוליד. אלא שלא צפוי לה משחק קל אצל ג'ירונה, שסיימה רביעית בעונה החולפת וניצחה את שני משחקיה האחרונים על האפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully