וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "כבר בתחילת הקמפיין הבנו וידענו שנהיה בבעיה"

מאמן הנבחרת הצעירה לאחר ההפסד השביעי במוקדמות: "אנחנו משלמים שכר לימוד על חוסר הניסיון". בן הרוש: "מבאס להפסיד, אני חושב ששיחקנו טוב"

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל מדבר אחרי ההפסד לקוסובו/ספורט1

הנבחרת הצעירה של ישראל הפסידה הערב (שלישי) בפעם השביעית מתוך שמונה משחקים במוקדמות היורו - 1:0 לקוסובו במשחק "ביתי" בהונגריה. הנבחרת שוב נראתה רע ולא הצליחה לבעוט אפילו פעם אחת למסגרת, כשבמאזנה שלוש נקודות בלבד בבית ד' של המוקדמות, כשנותרו שש בלבד בקופה - בדרך לקמפיין הגרוע אי פעם.

המאמן גיא לוזון הודה: "לצערי כבר בתחילת הקמפיין הבנו וידענו שנהיה בבעיה, מהסיבה הפשוטה ששישה, שבעה או שמונה שחקנים קפצו לבוגרת ולא היו איתנו. אני מלא הערכה לחבר'ה הצעירים שהרבה מהם בטבילות אש ראשונות ועשו הכול בכל משחק. אנחנו משלמים שכר לימוד על חוסר הניסיון, אבל לרוב החבר'ה כאן יש עוד קמפיין. ידענו שזה יהיה קמפיין לא פשוט ולצערי התוצאות לא טובות. השחקנים עשו הכול, כולל הכול, כדי לחזור הביתה עם נקודות, אבל לא היינו מספיק מסוכנים וחדים בפעולה האחרונה, היינו בהרבה מקרים פאסיביים מול השער וחבל. ניקח את הדברים מכאן ונמשיך הלאה לאוקטובר בתקווה לסיים בטעם טוב".

שחקן הנבחרת האולימפית, נועם בן הרוש. Michael Steele, GettyImages
"לא איימנו מספיק על השער". נועם בן הרוש/GettyImages, Michael Steele

המגן נועם בן הרוש הוסיף: "מבאס להפסיד, אני חושב ששיחקנו טוב. הנענו הרבה את הכדור, פחות הגענו למצבים, אבל גם הם לא. היינו צריכים להחזיק יותר ולבעוט מרחוק. לא איימנו מספיק על השער וזה מה שהיה חסר לנו. יש פה צוות טוב, שחקנים טובים, אנחנו עובדים קשה ביחד ונבוא מוכנים כדי לסיים בטעם טוב את שני המשחקים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully