וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:6 לכפר שלם על הפועל ר"ג, 2:5 מטורף לראשל"צ על הרצליה

המוליכה שמרה על מאזן מושלם עם ניצחון אדיר, טסלפפה ביצע שינויים ושחקניו השלימו מהפך. 2:2 בין יפו לעפולה, ניצחונות לנוף הגליל ולכפר קאסם

מחוץ לקווים, 12.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

המחזור הרביעי בליגה הלאומית יצא לדרך עם חמישה משחקים, כשבמוקד המושלמת היחידה בליגה, העולה החדשה הפועל כפר שלם, עם תצוגת ענק ב-0:6 בחוץ על הפועל רמת גן. עוד הערב, הפועל נוף הגליל גברה 0:1 על הפועל אום אל פאחם במשחק תחתית, הפועל ראשון לציון נחלצה מפיגור ל-2:5 אדיר על מכבי הרצליה והפועל ניר רמת השרון שוב נראתה רע בהגנה והפסידה 2:0 למ.ס. כפר קאסם שחגגה ניצחון ראשון העונה בביתה החדש בבת ים. מכבי יפו נפרדה ב-2:2 נגד הפועל עפולה.

הפועל רמת גן - הפועל כפר שלם 6:0

ספק אם מישהו האמין שהפועל כפר שלם תפתח את העונה עם עם ארבעה ניצחונות ומאזן מושלם, כולל 0:6 מהדהד בחוץ על הפועל רמת גן. האורדונים היו גם כן עם מאזן מושלם אחרי שני מחזורי הפתיחה, אבל אז היא הובסה מול מכבי יפו, השוער אלמוג מלול ירד לספסל והיום פתח בין הקורות עמית רייף הצעיר, שספג שני שערים אומללים ב-6:0 הכה מביש עבור המקומיים. גם בביקור הקודם אצל האורדונים ניצחה כפר שלם, אז היה זה 0:2 בפברואר 2021, והפעם זה כבר היה 0:6 משפיל - את השער האחרון שכבש קלה האורחים אפילו לא חגגו.

דקה 6: גול! ריף מסיקה הרים כדור חופשי עמוק לרחבה, רייף שמט את הכדור הפשוט על קו השער והבלם חיימוביץ' כבש את השער הקל ביותר בקריירה ככל הנראה. 0:1 לכפר שלם.

דקה 27: גול! כפר שלם ב-0:2 מבטיח. גול גדול של שחר הירש, שעבר בקלות את מתן לוי והקפיץ לפינה הרחוקה.

דקה 45+1: גול! כפר שלם כבר ב-0:3 מוחץ. קומדיה של טעויות בהגנה המקומית הובילו לרוחב של מסיקה, אדמס גלש ובמקום להציל שער, הבקיע לשערו שלו.

דקה 46: גול! עשר שניות מפתיחת החצי השני, רייף מסר למסיקה, שאמר תודה, הקפיץ מעליו ובצ'יפ קבע 0:4 משפיל.

דקה 71: כרטיס אדום ופנדל! אדמס הכשיל את הירש בדרכו הבטוחה לשער והורחק על הגלישה המכוונת.

דקה 72: גול! הירש השלים צמד עם פנדל מצוין למשקוף ופנימה. 0:5 אדיר לכפר שלם.

דקה 81: רגע היסטורי בליגה הלאומית. איתן אהרון, הקפטן בן ה-49 של כפר שלם, עלה מהספסל.

דקה 87: גול! כדור ארוך לעברו של קלה, הסתיים בעוד שער קל ו-0:6 מהדהד לכפר שלם.

נועם שוהם מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
פתיחה מושלמת לכפר שלם. נועם שוהם/ברני ארדוב

מכבי יפו - הפועל עפולה 2:2

הניצחון המשכנע על הפועל רמת גן היה הראשון של מכבי יפו העונה, אבל הוא הספיק כדי להקפיץ אותה עד למקום הרביעי. היום הקבוצה של אורי דוד שוב מעדה, אחרי שפעמיים אל השכילה לשמור על יתרונה. היא הייתה טובה יותר ועלתה ליתרון משער של ליעד רמות כבר בדקה השנייה, אבל החמיצה ללא הרף ואפשרה לריצ'רד קולה לאזן. מיד עם פתיחת המחצית השנייה אריאן מרסוליה השיב את יפו ליתרון, אבל חצי דקה חלפה עד שאילון אלימלך קבע 2:2 בסיום וסידר לקבוצתו תיקו שלישי העונה.

דקה 2: גול! 0:1 ליפו. ירושלמי דהר אל עבר השער, ראה שרמות נותר חופשי בצד ימין של הרחבה והאחרון בעט כדור אדיר למשקוף ופנימה.

דקה 19: גול! יפו תוקפת ולוחצת, אבל עפולה השוותה. אפיק כהן הכניס כדור עומק לקולה, שעקף את דלויה ומזווית לא פשוטה הקפיץ לרשת.

דקה 47: גול! יפו שבה ליתרון. כדור נייח הסתיים בתרגיל נאה ובדחיקה מקרוב של הבלם מרסוליה.

דקה 48: גול! 2:2! חצי דקה חלפה ועפולה משווה. אלימלך הבקיע בבעיטה מסובבת מחוץ לרחבה.

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 5:2

הפועל ראשון לציון לא הצליחה לנצח את מכבי הרצליה מאז מאי 2015 וגם היום היא כבר נקלעה פעמיים לפיגור ונראתה בדרך הבטוחה להפסד, אלא שעופר טסלפפה ביצע שינויים והם השתלמו לו בענק. אם בדקה ה-51 הרצליה הובילה 1:2, אחרי 12 דקות בלבד המהפך כבר הושלם בזכות המחליפים ישראל כהן, איתי זדה וגם רז שטיין. בתוספת הזמן דור ג'אן קבע 2:5 ונעץ את המסמר האחרון בארון של האקסית מהרצליה. ניצחון ראשון להרצליה מאז מחזור הפתיחה מול הפועל תל אביב, וזה שוב הגיע עם מהפך מרשים.

דקה 13: גול! גואטה נכנס לרחבה וסיים מהלך מצוין עם בעיטה לפינה הרחוקה, הכדור נעצר רק ברשת.

דקה 49: גול! בבעיטה הראשונה שלה למסגרת, שראל כהן המחליף, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, הבקיע אחרי כדור רוחב פנטסטי. 1:1.

דקה 51: גול! השוויון החזיק מעמד שתי דקות בלבד. פדידה בנגיעה מצא את גדבאן, שמתוך הרחבה השיב את הרצליה ל-1:2.

דקה 61: גול! זדה המחליף הרים משמאל כדור מסובב, רז שטיין נגח פנימה. 2:2.

דקה 63: גול! 2:3 לראשון לציון! איזה מהפך! הפעם זדה על תקן הכובש עם סיומת נפלאה באחד על אחד.

דקה 73: גול! 2:4 ענק לראשון לציון. זדה עם עוד בישול לשטיין, שהפעם עם הרגל סיים בצורה מוצלחת באחד על אחד.

דקה 90+2: גול! ג'אן, שעזב את מכבי הרצליה בגלל פערים במו"מ, כבש נגד האקסית. 2:5 מטורף לראשון לציון.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
עופר טסלפפה מאמן הפועל ראשון לציון. אודי ציטיאט
מהפך עצום לטסלפפה ולראשון לציון/אודי ציטיאט

מ.ס. כפר קאסם - הפועל ניר רמת השרון 0:2

עוד קבוצה נטולת מגרש ביתי היא מ.ס. כפר קאסם, שממשיכה את מסע הנדודים שלה והערב אירחה לראשונה באצטדיון המשופץ בבת ים. הוא האיר לה פנים אחרי שתי תוצאות תיקו, כשהקבוצה של ירון הוכנבוים שוב נראתה לא טוב בחלק האחורי. לאורך השנים ידעה רמת השרון לנצל את היעדר הביתיות של יריבתה וניצחה בחמישה משבעת משחקי החוץ, אבל הפעם נותרה מסובכת בתחתית דווקא אחרי היכולת הטובה שגילתה לפחות במחצית השנייה בהפסד להפועל תל אביב במחזור הקודם.

דקה 12: גול! שער ראשון בבת ים. ספק נגיעת יד ברחבה הובילה לפנדל, אבל השופט יובל שטיין הצביע על נקודת הפנדל ומוחמד חטיב העלה את כפר קאסם ליתרון.

דקה 55: גול! השני של חטיב ושל כפר קאסם. דאבור הרים קרן מימין, חטיב עלה מעל כולם ובנגיחה קבע 0:2.

הפועל אום אל פאחם - הפועל נוף הגליל 1:0

הימצאותה של המארחת מתחת לקו האדום וללא נקודות, לא מפתיעה לאור העובדה שהייתה על סף הורדת ליגה והתארגנה באיחור ניכר. למשחק היא גם הגיעה ללא המאמן אלעד בראון שעזב. לעומתה, מי שכן הפתיעה לרעה עד כה היא נוף הגליל, שאחרי נקודה בשלושת המחזורים הראשונים ניצחה הודות לפנדל של ג'ניה ברקמן והצליחה לברוח מהקו האדום. זהו ניצחון שני שלה העונה על אום אל פאחם אחרי שהשתיים נפגשו גם בגביע הטוטו, אבל שימו לב לנתון הבא: זהו ניצחון חוץ ראשון שלה על אום אל פאחם מאז מאי 2009, עוד בימי הליגה הארצית.

דקה 41: גול! ברקמן בעט פנדל לפינה השמאלית אחרי נגיעת יד ברורה ברחבה, זועבי זינק ימינה והוציא כדור מהרשת. 0:1 לנוף הגליל.

משחקי יום שני (19:00):

הפועל תל אביב - הפועל רעננה
הפועל עכו - הפועל פתח תקוה
הפועל כפר סבא - בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully