וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע ווינר: ירושלים עם הצהרה ראשונה נגד נס ציונה?

10.9.2024 / 20:24

אחרי קיץ מעניין ולא מעט שחקני חיזוק יארחו האדומים שלב הבתים את נס ציונה (20:45) שתחסר את ריאן טורל. גליל עליון תפתח את העונה בחדרה נגד גלבוע/גליל (18:30)

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי שלב הבתים בגביע ווינר יימשכו מחר (שלישי) עם שני משחקים נוספים בבית ג'. הפועל ירושלים תרצה לפתוח את העונה ברגל ימין כשתארח את עירוני נס ציונה שהובסה במשחק הראשון שלה ביום ראשון. גלבוע/גליל, מי שעומדת בראש הבית עם ניצחון, תצא למשחק חוץ בחדרה נגד הפועל גליל עליון המעניינת.

שחקן אולימפיה מילאנו ג'וש ניבו נגד הפועל ירושלים. באדיבות הפועל ירושלים, אתר רשמי
הפועל ירושלים עברה הכנה לא קלה לעונה/אתר רשמי, באדיבות הפועל ירושלים

הפועל ירושלים - עירוני נס ציונה (20:45)

משחק הבכורה של הפועל ירושלים לעונת 2024/25 אמור להיות מרגש כשבמועדון עדיין כואבים את הירצחו של אוהד הקבוצה הרש גולדברג-פולין. ההכנה של הפועל ירושלים לעונה הייתה לא פשוטה אחרי שהסתדרה עד לאחרונה ללא ג'רמי מורגן שחזר לשחק בהפסד למילאנו השבוע, ותיאלץ להסתדר לפחות עד דצמבר ללא נמרוד לוי. מי שיערוך הופעת בכורה כשחקן ישראלי בסגל של יונתן אלון הוא קאדין קרינגטון, שלמרות הקולות שעולים בליגת העל יפתח את העונה כשחקן ישראלי. מי שעוד יערכו בכורה בקבוצה הם אוסטין ווילי, ג'סטין סמית' וג'ארד הארפר.

בעירוני נס ציונה קיוו שההכנה שלהם לעונה תיראה אחרת, אבל הכותמים נאלצים להסתדר עם סגל חסר, פציעות ויכולת חלשה. הקבוצה של עמית שרף הובסה בגן נר במשחק הראשון בשלב הבתים, ואם זה לא מספיק איבדה את המתאזרח ריאן טורל שנפצע בברכו ועדיין לא ברור כמה זמן ייעדר, אך ברור שמחר ייעדר. הפורוורד ג'ייק ואן טוברגן, שלא שיחק במשחק הקודם מסיבות אישיות, חזר היום לישראל וישחק מחר בארנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גלבוע גליל הודיעה: עמנואל נזקווסי מצטרף. אתר רשמי, צילום מסך
הרשים בבכורה. נזקווסי/צילום מסך, אתר רשמי

הפועל גליל עליון - הפועל גלבוע/גליל (18:30)

אחרי עונה קשה מאוד ונדודים בשל המלחמה החליטו בגליל עליון לשנות פאזה ולחפש יציבות. הקבוצה תארח את כל משחקיה העונה באולם בחדרה ומקווה שזה יעזור לה לרשום עונה חיובית. גוני יזרעאלי פותח לראשונה עונה כמאמן ראשי, נגד הקבוצה שבה אימן לתקופה קצרה ובנה קבוצה מעניינת עם שני זרים ששיחקו ביחד ביווון בעונה שעברה - שאקור ג'ויסטון ואחמד היל, ושני זרים שכבר שיחקו בישראל - לנארד פרימן ומרכוס קאר. הסגל הישראלי כולל את שחר עמיר אחרי עונה טובה בחולון, לוקאס גולדנברג ותומר אסייג שבאו מעפולה והקפטן ליאור קררה שממשיך לעונה נוספת במועדון.

החבורה מגן נר פתחה את שלב הבתים בגביע ווינר עם ניצחון גדול על נס ציונה ויודעת שהיא כנראה רחוקה ניצחון אחד נוסף מעלייה לרבע הגמר. בגלבוע היו מרוצים מהיכולת והאופי שהפגינו השחקנים לאורך כל 40 הדקות, וזאת למרות שההכנה לעונה לא פשוטה ובמועדון עשויים עדיין לצרף גארד נוסף לסגל. מי שהרשים במיוחד היה שחקן הפנים ההולנדי עמנואל נזקווסי שירצה להמשיך במומנטום מול הקו הקדמי של גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully