וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "חבל על מייקון, הוא היה יכול להיות שובר שוויון"

מאמן מכבי תל אביב התייחס לשחרורו של שחקן הרכש הפצוע: "לקחנו סיכון מחושב שלא צלח". על הפציעות של דיברתולומאו והורד: "זה מטריד אותנו מאוד"

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש מדבר באימון הפתיחה/באדיבות מכבי תל אביב

אחרי ההודעה על שחרורו של דריל מייקון, מכבי תל אביב מחפשת אחר גארד זר חלופי שיגיע כדי לעבות את הקו האחורי ויוכל לסייע הן בניהול המשחק והן ביכולת לצבור נקודות. בינתיים, קיימו הצהובים אימון קצר פתוח לקהל במידטאון, עם הצגת שחקנים חגיגית, והוא הסתיים בתוך דקות ספורות למורת רוחם של האוהדים.

"זה מצער מאוד, בשבילנו וגם בשביל השחקן", אמר המאמן עודד קטש בנוגע למייקון. "על פניו הוא היה אמור לחזור בקרוב, אבל היו קשיים בתהליך ההחלמה. הייתה מחשבה מאחורי הרצון להביא אותו, גם בגלל עניינים כלכליים, וגם בגלל האתגרים שעמדו בפנינו בהחתמת שחקנים. הוא יכול להיות שובר שוויון כשהוא בריא, אז לקחנו סיכון מחושב, אבל הוא התברר כפחות מוצלח. חבל לי מאוד".

שחקן מכבי תל אביב דריל מייקון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"סיכון מחושב שלא צלח". דריל מייקון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

האזינו: אהרל'ה ויסברג על שחרורו של דריל מייקון

האלופה, שתפתח בעוד כשלושה שבועות את עונת היורוליג מול וילרבאן, עדיין סובלת מהיעדרויות של שחקנים בסגל, בראשם ג'ון דיברתולומיאו וג'יילן הורד. "הפציעות מטרידות אותנו, והחסרונות משפיעים מאוד", הוסיף קטש. "זו קבוצה שנבנית מאפס עם הרבה זרים חדשים, ואנחנו עושים כל מאמץ לחזק אותה".

כשנשאל אם יוחתמו שני שחקנים בכירים, כדי למלא את החוסר גם בעמדת הסמול פורוורד, השיב המאמן: "זו לא שאלה שצריך להפנות אליי כמאמן, כי היא נוגעת לעניינים הכלכליים".

"תמיד מרגש להתחיל עונה. נקווה לימים טובים, שנוכל לשחק ביורוליג בארץ, מה שלא נראה שיקרה בקרוב. הרבה עבודה לפנינו. גם לקבוצה המצוינת שהייתה כאן בשנתיים האחרונות, ודי התפרקה בעקבות המלחמה, לקח זמן ליהבנות. אחד הדברים שעזרו לצלוח משברים הוא אופי חיובי של השחקנים, ואת זה יש לנו. אנחנו רוצים שהשחקנים יבואו וייהנו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully