וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אמבפה, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד: רונאלדו בריאיון

CR7 התארח אצל חברו ריו פרדיננד והתייחס לתחילת הדרך הלא פשוטה של הצרפתי בבלאנקוס, דיבר על "המועדון הגדול בהיסטוריה" וגם התעלם מוויניסיוס ג'וניור

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

כריסטיאנו רונאלדו חצה השבוע את רף 900 השערים בקריירה כאשר הבקיע בניצחונותיה של פורטוגל על קרואטיה וסקוטלנד, אותה הכניע בדקה ה-88 במשחק האחרון, ומיד לאחר מכן הוא התפנה לריאיון עם חברו הטוב, בלם העבר ריו פרדיננד שאיתו הוא שיתף פעולה במנצ'סטר יונייטד.

רונאלדו, כזכור, נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד באוגוסט 2003 מספורטינג ליסבון וחזר לשדים האדומים לקנציה שנייה ב-2021, שהסתיימה בסופו של דבר בטונים צורמים ובעזיבתו לאל נאסר בדצמבר 2022 אחרי מספר עימותים עם המאמן אריק טן האח. עם זאת, אמר לפרדיננד שמזוהה מאוד עם יונייטד גם היום: "אני חוזר ואומר שאני תמיד אוהב את מנצ'סטר יונייטד. אני מאחל למנצ'סטר יונייטד את כל ההצלחה שבעולם. יש דברים בחיים שאי אפשר לשלוט עליהם, אבל זה מה שקרה ונעשה".

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל. רויטרס
"יש דברים שאי אפשר לשלוט עליהם". רונאלדו על יונייטד/רויטרס

עם כל הכבוד ליונייטד, לשיא הקריירה הגיע בשנותיו בריאל מדריד ועל החלטת הבלאנקוס להחתים את קיליאן אמבפה אמר: "הוא יכול לזכות בכדור הזהב בשנים הבאות,כמו גם ארלינג הולאנד וג'וד בלינגהאם", אמר CR7 ופרדיננד קטע אותו כדי להוסיף את שמו של ויניסיוס ג'וניור. "גם לאמין ימאל...", השיב הפורטוגלי.

עוד אמר על אמבפה: "אני חושב שהוא יצליח בריאל מדריד. יש לקבוצה בסיס יציב, עם מאמן מאמן מעולה ונשיא מצוין. הוא יצליח שם".

על שש הזכיות של ריאל מדריד בליגת האלופות בעשור האחרון: "אנשים אומרים שיש לריאל מדריד המון מזל בליגת האלופות, אבל לא, זה ממש לא מזל. זה פשוט המועדון הכי טוב בהיסטוריית הכדורגל. בסנטיאגו ברנבאו יש הילה אחרת. עבורי זה המועדון הגדול בהיסטוריה ואני שמח שהייתי חלק ממנו והתקופה שלי שם הייתה תענוג גדול - הפכתי למבקיע המצטיין בתולדות הקבוצה וזכינו ארבע פעמים בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully