וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אריאל: "יש פה משהו מיוחד שעוד לא חוויתי"

10.9.2024 / 17:56

מכבי רמת גן ערכה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 2024/25 בה תשתתף בליגת האלופות של פיב"א, והכריזה על הארכת החוזה של ג'ורדן כהן. המאמן שמוליק ברנר: "שמח מאוד על מה שבנינו"

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי רמת גן קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת העונה בליגת העל. הקבוצה, שתשחק לראשונה בתולדותיה בליגת האלופות של פיב"א, רוצה להמשיך את המומנטום מהשנה שעברה ולהתברג בצמרת הגבוהה.

במהלך מסיבת העיתונאים הודיע היו"ר חן שניידרמן כי ג'ורדן כהן, ששיחק בקבוצה בשנה שעברה וקרע את הרצועה בברכו במהלך טורניר 3 על 3 עם נבחרת ישראל בקיץ, האריך את חוזהו בשנתיים ויחזור לקבוצה בעונת 2025/26.

"שמח מאוד על הקבוצה שבנינו, מהיום האחרון של העונה שעברה דיברנו איך אנחנו רוצים שהקבוצה תיראה ומי אנחנו רוצים שיצטרף, היה לנו חשוב לשמור על שחקנים מסוימים שהפכו לעמוד השדרה של הסגל, וחלק גדול ממי שהיה פה אשתקד ממשיך גם העונה", אמר המאמן שמוליק ברנר, "מקווים לימים טובים לכולנו ולשובם של כל החטופים והחיילים בשלום. אנחנו רואים ערך חשוב בלשמח ילדים שמעריצים את השחקנים ואוהבים את הקבוצה, והשאיפה שלנו היא להצליח לגדול ולהיות תחרותיים יותר גם עבורם".

שמוליק ברנר, אדם אריאל, חן שניידרמן, אנשי מכבי רמת גן עם ראש העיר כרמל שאמה הכהן. דני מרון
פיינל פור על הפרק, בנוסף לליגת האלופות. ר"ג פותחת עונה/דני מרון

"בליגת האלופות נארח באופבה שבצ'כיה, נפלנו לבית לא פשוט, אבל מאמינים באיכויות שלנו, האופרציה של האירוח מחוץ לישראל מגדילה את התקציב שיעמוד על כעשרה מליון שקלים, כנראה הכי גבוה שהיה לנו אי פעם, נשתדל לעמוד בו ולעשות מה שאנחנו יכולים", אמר היו"ר חן שניידרמן, "המטרות שלנו בליגה הישראלית זה לעשות צעד אחד יותר מבשנה שעברה ולהגיע לפיינל פור. בנינו סגל שחקנים יוצא מן הכלל, תיקנו קצת משנה שעברה, עבדנו ימים כלילות, כדי להעמיד סגל איכותי. צוות מקצועי שממשיך איתנו ומחוזק בכמה אנשים נוספים, מכוונים הכי גבוה שאפשר".

ראש העיר, כרמל שאמה הכהן: "אנחנו משקיעים כל שקל, וזו שנה קשה, אבל בגאווה אנחנו משקיעים בקבוצה כי המייצגת הגדולה ביותר של העיר שלנו בתחום הספורט. אנחנו רוצים בית ראוי וברמה אירופית לקבוצה, אנחנו לא פוסקים מלעסוק בזה ומקדמים את הפרוייקט".

הקפטן אדם אריאל סיכם: "בנו פה סגל עם אופי ולא רק לפי כישרון, יש פה משהו מיוחד שהאמת שעוד לא חוויותי, אנשים מהאיכות הגבוהה ביותר. אנחנו מתאמנים חזק ורוצים להמשיך במה שהראנו בעונה שעברה, מאחל לנו בהצלחה ושנעשה עוד צעד קדימה. לסיום אגיד שזיסמן יכול להיות הרבה יותר מלא ורועש וראינו את זה בסוף העונה שעברה, זה יכול לעשות הבדל משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully