וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שחררה את מייקון. דיברתולומאו: "נוכל להשיג דברים גדולים"

10.9.2024 / 15:56

הגארד, שמלכתחילה חתם בקבוצה על תנאי, לא יהיה כשיר כמתוכנן בנובמבר ולכן הוחלט על סיום ההתקשרות. הקפטן באימון הפתוח: "שמח שהחבר'ה החדשים מקבלים טעימה קטנה ממה שמצפה להם השנה"

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש מדבר באימון הפתיחה/באדיבות מכבי תל אביב

עכשיו זה רשמי. שישה ימים אחרי הפרסום בוואלה על כך שהגארד דריל מייקון לא עבר את הבדיקות הרפואיות וצפוי לעזוב את מכבי תל אביב, היום (שלישי) הגיעה ההודעה הרשמית מהצהובים על התרת חוזהו "בהחלטה משותפת".

מייקון, כידוע, עבר בינואר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו ואמור היה לחזור לשחק בחודש נובמבר - כחודש לאחר פתיחת עונת היורוליג - אלא שבמכבי תל אביב התאכזבו לגלות לאחר נחיתתו בישראל כי הוא עוד רחוק מחזרה מלאה בהתאם לצפי וכן שקצב החלמתו איטי מהצפוי.

"מייקון הגיע למכבי בחוזה על תנאי", נמסר מהקבוצה היום, "התוכנית הייתה שמייקון ימשיך את תקופת השיקום בישראל וכשירותו תיבדק באופן רציף. על פי מצב העניינים כרגע ובעצה אחת עם נציגיו, הוחלט שמייקון יחזור לארצות הברית ויעבור שם שיקום אינטנסיבי. בעקבות זאת, הוחלט במשותף להתיר את חוזהו. מכבי מאחלת לשחקן הצלחה רבה ותקיים מעקב אחר קצב השיקום שלו".

שחקן מכבי תל אביב דריל מייקון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
רק הגיע וכבר עוזב. דריל מייקון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

במכבי תל אביב נערכו לשחרורו מראש וזו הייתה הסיבה שבשבוע שעבר צורף לסגל קובי סימונס, שלמעשה נמצא בתקופת מבחן.

האלופה בנתה על מייקון, לכשיחלים, כשחקן מוביל בשתי עמדות הגארד. נכון לעכשיו, רוקאס יוקובאיטיס ותמיר בלאט הם שני הרכזים היחידים בסגל (נוסף על עומר מאייר, שמקומו בקבוצה עדיין לא מובטח במאת האחוזים וממילא לא אמור להיספר כשחקן רוטציה ביורוליג). מעבר לכך, מצבת השחקנים של הקבוצה בעמדה מספר 3 היא אחת החלשות ביורוליג, והיחידים שמחזיקים אותה הם ליוואי רנדולף ורפי מנקו, אלא שבעלי המועדון הבהירו לאחרונה לצוות המקצועי כי לא יובא שחקן נוסף בשלב זה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
ג'ון דיברתולומאו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"מרוצה ממה שאני רואה עד עכשיו". ג'ון דיברתולומאו/דני מרון

מכבי תל אביב ערכה הערב אימון פתוח לעיני האוהדים, והקפטן ג'ון דיברתולומאו התלהב: "זה מדהים, עבר הרבה זמן מאז שהיה לנו אימון פתוח עם הקהל. האנרגיה, האהבה, התמיכה והתשוקה שיש להם, זה מדהים. אני שמח שהחבר'ה החדשים מקבלים טעימה קטנה ממה שמצפה להם השנה. אנחנו נרגשים לשחק עבורם. אנחנו רק התחלנו את ההכנה, אבל אני מרוצה ממה שאני רואה עד עכשיו. החבר'ה באו בראש פתוח, מוכנים לעבוד קשה וללמוד. כולם עובדים יחד למען המטרה".

על האווירה באימון המיוחד: "כמה מהחדשים שאלו אותי למה לצפות ולא ידעתי מה להגיד כי עבר זמן. זו מסורת נהדרת ואני שמח שכולם כאן. אנחנו צריכים את האהבה והתמיכה של הקהל, הולכת להיות שנה ארוכה וקשה. יחד נוכל להשיג דברים גדולים. זו קבוצה חדשה, אני מצפה מכולם להתעלות. כל אחד יקבל את ההזדמנות שלו ויצטרך להיות מוכן לכך".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully