וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מכרה את פרנזי פיירו לא.א.ק אתונה

רשמית: החלוץ עזב את סגנית האלופה שתקבל תמורתו כ-3.5 מיליון יורו, ואמור להרוויח שכר כמעט כפול בחוזה לשלוש שנים. ברשתות החברתיות כתב לאוהדים: "תמיד אזכור את הרגעים שלנו יחד". אלברמן: "היה חלק בלתי נפרד מהישגים אישיים וקבוצתיים יוצאי דופן"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מהפכת הזרים של מכבי חיפה נמשכת. אחרי העזיבות של פייר קורנו ודניאל סונדגרן, שהצטרפו למעבר של צ'ארון שרי בינואר, הגיע תורו של פרנזי פיירו, שחתם הערב (שלישי) באופן רשמי בא.א.ק אתונה.

פיירו בן ה-29 חתם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, ושכרו יעמוד על כ-800 אלף יורו - כמעט כפול מהשכר שאמור היה להרוויח במכבי חיפה. עזיבתו של פיירו למעשה תוכננה זמן רב בכרמל, והמהלך לפרידה תפס תאוצה אחרי שהירוקים הודחו מאירופה. מכבי חיפה תקבל תמורתו כ-3.5 מיליון יורו, ותנסה להשקיע את הסכום ברכישת חלוץ במקומו כמו גם שחקן כנף זר נוסף.

את הופעת הבכורה במדי קבוצת הצמרת היוונית, צפוי פיירו לערוך ביום שני הקרוב מול וולוס - קבוצתו החדשה של דניאל סונדגרן איתו שיתף פעולה במכבי חיפה, ושבה משחק גם עומרי אלטמן.

פרנזי פיירו. ., אתר רשמי
פרק חדש ביוון. פיירו/אתר רשמי, .

פיירו נפרד ממכבי חיפה שנתיים אחרי שנרכש מגנגאן הצרפתית תמורת 1.6 מיליון יורו, עם רזומה של 43 שערים ו-18 בישולים ב-106 הופעות בכל המסגרות. את העונה הנוכחית פתח פיירו בצורה מצוינת עם שלושה שערים ושני בישולים בארבעה משחקים. כעת הוא מצטרף לקבוצה היוונית, במדיה ישתף פעולה עם אקס בית"ר ירושלים ליוואי גרסיה, כמו גם עם שחקנים מוכרים נוספים, בראשם אריק לאמלה הארגטינאי.

"אני לא יודע מאיפה להתחיל", כתב פיירו לשחקנים ולאוהדי מכבי חיפה ברשתות החברתיות, "אני רוצה להודות לכל החברים לקבוצה וצוותי האימון על קבלת הפנים החכמה ושראיתם בי אחד מכם. אני אתגעגע אליכם מאוד ומאחל לכם את כל ההצלחה העונה. לאוהדים אני רוצה לומר שאני מעריך ואוהב אתכם, תמיד אזכור את הרגעים שלנו ביחד. אל תדאגו, הטלפון שלי תמיד זמין ואני עוד אתקשר".

גל אלברמן נפרד: "אנו רוצים להיפרד ולהודות לפרנזי על תקופה נפלאה בירוק. מהרגע הראשון ועד האחרון במועדון, פרנזי התנהל במקצוענות ומחויבות מעוררת השראה והיה חלק בלתי נפרד מהישגים אישיים וקבוצתיים יוצאי דופן. אנו מאחלים לפרנזי הצלחה מרובה בהמשך דרכו בקריירת המשחק ומודים שוב על כל שער ושער בירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully