וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגאני חתם בכפר סבא, מליח בראשון לציון. כפר קאסם תארח בבת ים

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 17:03

החלוץ בן ה-24 חוזר לשתף פעולה עם אלון זיו שאימן אותו בהפועל עכו, המגן נפרד מהפועל ירושלים אחרי שש עונות. הקבוצה של אדהם האדיה ממשיכה לנדוד ועוברת לאצטדיון המשופץ

תיקתקנו, 9.9/ספורט1

מ.ס. כפר קאסם ממשיכה לנדוד והודיעה שהיא תארח את משחקי הבית שלה באצטדיון בבת ים. ב-2019 כפר קאסם עלתה לליגה הלאומית לראשונה בתולדותיה ומאז היא עוברת אצטדיונים - בזמן שהעבודות על האצטדיון העירוני בעיר מתמשכות.

כפר קאסם אירחה בשנים האחרונות בלוד, נס ציונה ופתח תקוה - והעונה עוד הספיקה לקיים את משחקי הבית המעטים שלה בראשון לציון. בינתיים נעשו עבודות באצטדיון העירוני בבת ים כדי שהוא יוכשר למשחקי הליגה הלאומית וברגע שהם הסתיימו, כפר קאסם עברה לשם.

נתנאל חגאני שחקן הפועל כפר סבא עם סוכנו ירון ברנס. באדיבות המצולמים
נתנאל חגאני שחקן הפועל כפר סבא עם סוכנו ירון ברנס/באדיבות המצולמים

נתנאל חגאני, שהבקיע 11 שערים בקצת יותר מחצי עונה במדי הפועל עכו, חתם על חוזה בהפועל כפר סבא וחוזר לעבוד עם אלון זיו, שאימן אותו בעונה שעברה. החלוץ בן ה-24, שחתם באמצעות סוכנו ירון ברנס, אמר: "שמח לחתום במועדון גדול כמו הפועל כפר סבא. נעשה מה שצריך כדי לעמוד במטרות ולשמח את האוהדים".

הפועל ראשון לציון החתימה את המגן הימני יוראי מליח. השחקן בן ה-26 גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ובשש השנים האחרונות שיחק בהפועל ירושלים, איתה העפיל מהלאומית והמשיך גם בליגת העל (27 הופעות בשלוש עונות, בעיקר כמחליף).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully