וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה ירדה מדור תורג'מן. תנסה שוב בינואר?

ברוסיה מדווחים: החלוץ כבר נתן אור ירוק למעבר, אך צסק"א ומכבי תל אביב לא הגיעו להסכמות ו"כעת הוא רוצה להוכיח את עצמו בליגה האירופית"

ווסלי פטאצ'י נוחת בישראל לקראת חתימה במכבי תל אביב/צילום: ברני ארדוב

במשך מספר ימים היה משוכנעים ברוסיה שעסקת דור תורג'מן לצסק"א מוסקבה תצא לדרך, אבל היום (שלישי) מודים שם: זה מעולם לא באמת היה קרוב.

על פי דיווח באתר "Sport24"', צסק"א ירדה למעשה מתורג'מן אחרי שלא הגיעה להסכמות עם מכבי תל אביב בנוגע לדמי ההעברה. הרוסים הציעו כ-4 מיליון יורו, בעוד מכבי תל אביב דרשה לפחות 5 מיליון - כך על פי דיווחים.

בדיווח הועלתה טענה שתורג'מן עצמו כבר הסכים למעבר ונתן לצסק"א אור ירוק להיכנס למשא ומתן עם מכבי תל אביב, אבל הודו שכעת גם הוא שינה את דעתו, בין היתר בעקבות ההעפלה של הצהובים לליגה האירופית.

"תורג'מן רוצה להוכיח את עצמו במסגרת אירופית כדי לקבל הצעה גבוהה יותר ממועדון אירופי בחורף או בקיץ הבא", נכתב ברוסיה, שם הוסיפו פרטים: "למעשה, השיחות בינו לבין צסק"א מעולם לא הגיעו לשלב של דיון על תנאיו האישיים, כי הפערים מול מכבי תל אביב היו גדולים. יחד עם זאת, זה עוד עשוי להשתנות לקראת חלון ינואר".

דור תורג'מן מכבי תל אביב חוגג. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נשאר, לפחות בינתיים. דור תורג'מן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

תורג'מן הספיק לכבוש 15 שערים ולבשל חמישה במדי מכבי תל אביב בכל המסגרות. העונה הוא כבש שלושה שערים ובישל שלושה נוספים. כזכור, תורג'מן הפך בפתיחת העונה לחלוץ הבכיר של מכבי תל אביב, כשז'ארקו לאזטיץ' נותן לו קדימות במאבק על דקות עם ערן זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully