וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מעריכים: "ההיעדרות של אודגור מהדרבי נראית ודאית"

בארסנל עדיין מקווים שהקפטן יתאושש עד טוטנהאם, אבל כבר מתחילים להיערך לפתרונות יצירתיים במרכז המגרש. האברץ יוסט לאחור?

תקציר: נורבגיה - אוסטריה 1:2/ספורט1

למרות שעדיין אין דיאגנוזה סופית לפציעה של מרטין אודגור, באנגליה מדווחים ש"ההיעדרות של קפטן ארסנל מהדרבי של צפון לונדון ביום ראשון, נראית ודאית". אודגור נפצע אתמול (שני) בקרסול במהלך הניצחון של נורבגיה על אוסטריה 1:2 בליגת האומות.

אודגור נבדק בנורבגיה ובארסנל ממתינים לחדשות מאוסלו, לפני שהוא יגיע ללונדון ובוודאי ייבדק שם בעצמו. התותחנים שנמצאים בקשר רציף עם הצוות הרפואי של נבחרת נורבגיה, קיבלו את הרושם שהוא לא יוכל לשחק ביום ראשון נגד טוטנהאם, אבל עדיין מקווים שהוא בכל זאת יהיה כשיר. אחרי טוטנהאם, ארסנל תשחק נגד אטאלנטה בליגת האלופות ומול מנצ'סטר סיטי בליגה.

ארסנל תתייצב לדרבי נגד היריבה המרה ללא אודגור וגם בלי דקלן רייס שהורחק במשחק נגד ברייטון לפני היציאה לפגרת הנבחרות. אלוף אירופה, מיקל מרינו שנרכש מריאל סוסיאדד תמורת 32 מיליון יורו, בעצמו ייעדר אחרי שפרק את הכף באימון לפני כשבוע וחצי והבכורה שלו נדחתה לאמצע-סוף חודש אוקטובר.

שחקני ארסנל, מרטין אודגור, דקלן רייס. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
אחד ייעדר בוודאות, השני כנראה גם כן. רייס ואודגור/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

אם אודגור אכן לא יוכל לשחק, מיקל ארטטה יצטרך למלא שתי עמדות במרכז המגרש ולא רק אחת (של רייס) ובאנגליה כבר עסוקים בזהות המחליפים. אחרי שפאביו ויירה הושאל לפורטו ואמיל סמית' רואו נמכר לפולהאם, האופציות לא רבות ודורשות יצירתיות.

ז'ורז'יניו כנראה יעלה בהרכב לצד תומאס פארטיי ויכול להיות שקאי האברץ יוסט לאחור. אפשרות נוספת שהועלתה, היא לתפקד את אולכסנדר זינצ'נקו בקישור - עמדה שהוא מכיר טוב. ב"סקיי ספורטס" טענו היום שארטטה עשוי לבחור גם באחד מהשניים: יוריין טימבר או אפילו בן וייט.

ארסנל יצאה חבולה מפגרת הנבחרות אחרי שגם ריקרדו קלאפיורי נפצע. האיטלקי נפגע במהלך הניצחון 1:3 על צרפת בליגת האומות, הוחלף ונגרע מהסגל למשחק נגד ישראל. הוא כבר חזר לארסנל ומקבל טיפולים מהצוות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully