וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמצים בב"ש לרשום את ונטורה. בלטקסה אמור לחתום עד יום חמישי

10.9.2024 / 9:53

בקבוצה מנסים להסדיר את שחרור שושנאצ'ב או קיניונס כדי שהברזילאי יוכל לשחק בשבת. התקדמות נוספת במו"מ עם בלם מכבי ת"א

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע שבה אתמול (שני) להתאמן אחרי חופשה של מספר ימים, ופתחה בהכנות למשחק החוץ בשבת מול מכבי תל אביב. השאלה שעדיין מרחפת היא האם הקבוצה תוכל לרשום את הקשר הברזילאי לוקאס ונטורה לשבת, מאחר שארתור שושנאצ'ב חזר אחרי שכבר היה עם רגל וחצי באנורתוזיס פמגוסטה, ואת דיינר קיניונס הקבוצה עדיין לא מצליחה לשחרר.

לקבוצה יש שישה זרים חתומים וכדי לרשום את ונטורה, היא צריכה להשתחרר משחקן או להקפיא אותו, דבר שלא רוצים לעשות במועדון. יש עוד מספר ימים עד סוף השבוע ובקבוצה ינסו להסדיר את העניין על מנת שונטורה יוכל לשחק.

בתוך כך, נרשמה אמש עוד התקדמות במשא ומתן עם מתן בלטקסה וההערכה היא שהוא יחתום לשנתיים. לגבי העונה הנוכחית כמעט שאין מחלוקות, מאחר שמכבי תל אביב כבר שילמה לבלם שתי משכורות, אך הצדדים עדיין בדיונים בנוגע לעונה הבאה, כמו גם לגבי האופציה שרוצה באר שבע לעונה שלישית בחוזהו.

בקבוצה רוצים להשלים את העסקה תוך 48 שעות, כאשר יתכן שהופעת הבכורה של בלטקסה תהיה מול מכבי תל אביב, אלא אם הצהובים יתנגדו לכך. יחד עם זאת, ברור שגם אחרי החתמת בלטקסה, צירוף בלם זר לא ירד מהפרק מאחר שייקח עוד זמן רב עד שמיגל ויטור יחזור.

שחקן מכבי תל אביב מתן בלטקסה. אריאל שלום
הבכורה תהיה נגד מכבי תל אביב? בלטקסה/אריאל שלום

רועי גורדנה עדיין סובל מכאבים ולמרות תחזיות אופטימיות שיוכל לחזור בעוד שבועיים, עדיין מוקדם לדעת כיצד רגלו תגיב לתנועה אינטנסיבית על כר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully