וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה סירבה לא.א.ק רק לפני חודשיים: "פיירו שחקן מפתח"

ביוון חשפו פרטים חדשים: הקבוצה מאתונה הגישה הצעה על החלוץ בתחילת הקיץ ונענתה בשלילה, ההדחה של חיפה מאירופה שינתה את התמונה ובסופו של דבר "העסקה סוכמה תוך פחות מ-24 שעות"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

ביוון חושפים פרטים חדשים מאחורי המעבר המתקרב של פרנזי פיירו לא.א.ק אתונה. החלוץ מהאיטי שפתח עונה שלישית במכבי חיפה, נחת אמש (שני) ביוון לקראת בדיקות רפואיות וחתימה על חוזה משודרג לשלוש שנים, עם אופציה לעונה נוספת. א.א.ק תשלם למכבי חיפה כ-3 מיליון יורו לא כולל בונוסים, עסקה סבירה בהתחשב בסכומים הכבדים יותר שהיוונים תכננו להשקיע בחלוץ בפרופיל גבוה.

הקונצנזוס ביוון הוא שפיירו אכן הגיע לא.א.ק כפשרה, אחרי שהקבוצה לא הגיעה להסכמות עם שחקנים נוצצים יותר, אבל כעת מתברר שהמעקב אחריו נמשך זמן רב. בתקשורת היוונית חשפו אמש כי למעשה, א.א.ק הגישה למכבי חיפה הצעה רשמית לרכוש את פיירו בסכומים דומים כבר בחודש יולי, אולם נתקלה בסירוב נחרץ. על פי הדיווח, במכבי חיפה הסבירו בזמנו שהחלוץ לא למכירה "בשום פנים ואופן", וכי הם בונים עליו כשחקן מפתח לעונה הקרובה.

הגישה של סגנית האלופה הישראלית השתנתה לאחר ההדחה המפתיעה מאירופה, שהותירה אותה עם מסגרת אחת בלבד. אבל דווקא בשלב הזה, פיירו היה עבור א.א.ק אך ורק "אופציית סטנד-ביי", ולכן לא הוגשה הצעה חדשה.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה בחימום. דני מרון
מהלך שהתבשל זמן רב. פיירו/דני מרון

אחרי שמועמדים אחרים נפלו וירדו מהפרק, בא.א.ק החליטו לבצע מהלך בזק על פיירו. הפעם התגובה של מכבי חיפה הייתה שונה לחלוטין.

"הפנייה של א.א.ק למכבי חיפה נעשתה רק ביום ראשון האחרון. למעשה, העסקה בין המועדונים סוכמה תוך פחות מ-24 שעות", סיפרו באתר "SDNA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully