וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארו בשליטה: סן פרנסיסקו ניצחה את ארון רוג'רס והג'טס

למרות חסרונו של מקאפרי הפצוע, הניינרס שוב גברו על רוג'רס במגרש השנוא עליו 19:32. תיעוד חדש ממצלמת הגוף של השוטרים לרגע האיזוק של טייריק היל

ארון רוג'רס לא אוהב, בלשון המעטה, את האצטדיון של סן פרנסיסקו. הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס, שהרבה להפסיד בסנטה קלרה בימיו בגרין ביי, חזר הלילה (בין שני לשלישי) לשחק לאחר שבעונה שעברה העביר ארבעה מהלכים בלבד לפני שנפצע, אבל הפורטי ניינרס היו גדולים עליו וניצחו 19:32.

סן פרנסיסקו הסתדרה היטב בלי כריסטיאן מקאפרי, שסוחב פציעה ברגלו ועדיין לא כשיר. ג'ורדן מייסון הגיח ל-147 יארד וטאצ'דאון, כשדיבו סמואל חודר לאנדזון גם כן. רוג'רס הסתפק ב-167 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. ג'ייק מודי רשם שישה שערי שדה בניינרס.

תיעוד חדש ממצלמת הגוף של השוטרים שכפו על טייריק היל לשכב על המדרכה מראה את רגע המהומה. היל נעצר, סגר את החלון בפני השוטרים, שהוציאו אותו מרכבו בכוח. היל אמר לשוטר "תן את הדוח כדי שאוכל ללכת, אני מאחר", ואז סגר את החלון למרות דרישת השוטר שישאירו פתוח. הוא סיפר מאוחר יותר כי העלה את החלון מאחר שלא רצה למשוך תשומת לב. גם קלאיס קמפבל, חברו של היל למיאמי דולפינס שהגיע לזירת האירוע, עוכב על ידי השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully