וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה קטלו את גלוך ושיבחו את בן שמעון: "לא מקרי שישראל בדרג א'"

בתקשורת האיטלקית חילקו ציונים לשחקני הנבחרת והכתירו את גלוך כ"פלופ". המאמן דווקא סחט מחמאות: "לא נותן למגבלות של שחקניו להשפיע"

רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל אחרי ההפסד 2:1 לאיטליה/ניב דברת

סביר להניח שרן בן שמעון ימשיך להתמודד עם שאלות ותהיות בנוגע לספסולו של אוסקר גלוך מול איטליה, אבל בארץ המגף צפו בנבחרת ישראל אמש (שני) ובעיקר התרשמו לטובה מהתעוזה והגישה.

"זה לא מקרי שישראל הגיעה לדרג א' בליגת האומות. היא משחקת את הכדורגל שלה, והגיעה למספר מצבים טובים", כתבו באתר "טוטומרקאטו" לאחר הניצחון 1:2 של איטליה על הכחולים-לבנים. בכמה מהאתרים באיטליה שיבחו את העבודה של בן שמעון, וכתבו ש"הוא לא איפשר לישראל לעמוד מנגד".

"בן שמעון מודע בצורה מושלמת למגבלות של השחקנים שלי, אבל זה לא מונע ממנו להמשיך לדחוף את שחקניו לתקוף ולהחזיק בכדור", כתבו באתר "'קאלציו מרקאטו". "בזכות התעוזה של המאמן, ישראל נראתה שווה לאיטליה בחלקים גדולים מהמשחק".

פדריקו גאטי שחקן נבחרת איטליה מול אוסקר גלוך שחקן נבחרת ישראל. Claudio Villa, GettyImages
קצת איכזב. גלוך/GettyImages, Claudio Villa

חלק מהאוהדים האיטלקים חיכו בקוצר רוח לצפות באוסקר גלוך, מי שמוזכר כמועמד להצטרף בין היתר לאינטר, אבל בתקשורת המקומית התאכזבו מהתפוקה של קשר רד בול זלצבורג שנכנס במחצית השנייה.

"גלוך 'סידר' לנו את השער השני", ציינו ב"טוטומרקאטו", ובאתר "וירגיליו" הכתירו את הקשר בן ה-20 לפלופ של המשחק, עם ציון 5 בלבד, ונימקו: "נזרק למערכה במחצית השנייה ואיבד כדורים באזורים מסוכנים. לא היה מספיק אגרסיבי מול השחקנים העוצמתיים של ספאלטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully