וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחרות טובה לכולם": בנבחרת מתמקדים בדברים החיוביים

הכחולים-לבנים מנסים לצמצם את העיסוק בבחירת ההרכב, מסבירים את ההחלטה לספסל את אוסקר גלוך, מסמנים את ג'רפי כהפתעת החלון ומשבחים את ג'אבר. אבו פאני שגם כן לא פתח, הצדיק את בן שמעון: "כל אחד נלחם על הדקות שלו, זה דוחף את כולם קדימה"

רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל אחרי ההפסד 2:1 לאיטליה/ניב דברת

נבחרת ישראל נוצחה אמש (שני) 2:1 על ידי איטליה החזקה, וסגרה הפסד שני ברציפות בצמד המשחקים בפתיחת קמפיין ליגת האומות. בדומה להפסד נגד בלגיה ביום שישי האחרון, גם הפעם העדיפו במחנה הישראלי לתת פחות משקל לתוצאה בסיום והעדיפו לפרגן לשחקנים על דקות טובות, בעיקר במחצית השנייה.

בנבחרת ידעו ערב פתיחת המשחקים שכל נקודה בבית הזה תהיה בונוס גדול ושבכל מקרה לסיים בשני המקומות הראשונים בבית שכולל את איטליה בלגיה וצרפת החזקות, תהיה משימה בלתי אפשרית. יחד עם זאת, אפשר לצפות מהנבחרת שלנו לחלק קצת פחות מתנות ליריבות, כאשר בדומה לשערים שספגנו מול בלגיה, גם שני השערים שספגה הנבחרת מול האיטלקים נוצרו מטעויות הגנתיות ואיבודי כדור באיזורים מסוכנים.

רן בן שמעון ערך אמש מספר שינויים בהרכב כאשר דור פרץ, רוי רביבו וגבי קניקובסקי קיבלו מקום בהרכב והציגו יכולת לא רעה בכלל. בנבחרת החמיאו מאוד למחמוד ג'אבר שנכנס כמחליף במחצית והיה מהבולטים במגרש, כאשר הוא מציג הרבה ניידות ואגרסיביות מול הקישור הקשוח של האיטלקים. ג'אבר סיים את המשחק עם כאבים באיזור הלסת והפנים, זכר למרפק שספג משחקן איטלקי בדקות הסיום, והוא צפוי להיבדק במהלך היום. אוסקר גלוך לא פתח בהרכב ועלה כמחליף, כאשר בנבחרת הסבירו בסיום שהעדיפו לפתוח עם הרכב פיזי יותר מול האיטלקים החזקים ומראש תוכנן שגלוך ישולב בחלק השני של המשחק.

מי שקיבל מחמאות גדולות הוא השוער יואב ג'רפי, שרשם משחק טוב נוסף אחרי ההופעה נגד בלגיה. גם הפעם קשה היה להאשים את ג'רפי בשערים שספג ובנוסף לכך הוא רשם חמש הצלות גדולות, שמצטרפות לחמש ההצלות שרשם נגד בלגיה. בנבחרת החמיאו כאמור לג'רפי, שקיבל מקום בהרכב לאחר שצמד השוערים הבכירים, עומרי גלזר ודניאל פרץ, פצועים ולא זומנו.

רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
מקבל גיבוי. בן שמעון/רויטרס
שחקן נבחרת ישראל ליאל עבדה מול שחקן נבחרת איטליה פדריקו גאטי. רויטרס
השינויים הוכיחו את עצמם? עבדה/רויטרס

"בסופו של דבר יצאנו בלי נקודות. זה תמיד מאכזב, אבל עשינו משחק מצוין כל הנבחרת וממשיכים קדימה", סיכם בסיום כובש השער מוחמד אבו פאני.

על שער הבכורה שלו במדי הנבחרת הבוגרת ועוד נגד איטליה הגדולה: "זה מרגיש מצוין, כיף גדול לכבוש נגד איטליה, אחת התחושות הכי כיפיות בכדורגל ואני שמח על כך. אני מקווה מאוד להמשיך לעזור לנבחרת ולהיות הכי טוב שיש. בתוצאה של 2:1 חמש דקות לסיום, רצינו להפעיל לחץ, אבל לא מצאנו את הדרך לחטוף את הכדור ולצאת קדימה ואולי להלחיץ אותם עוד יותר. חבל מאוד, אבל אין מה לעשות, בסופו של דבר הבקענו קצת מאוחר מדי".

אבו פאני שפתח נגד בלגיה, נכנס הפעם כמחליף והתייחס לרוטציה שנעשתה בהרכב: "יש פה שחקנים מצוינים ויש תחרות גדולה על ההרכב, כל אחד נלחם על הדקות שלו. התחרות הזו טובה לכולם, היא דוחפת את כולם קדימה ואנחנו שמחים על כך".

מוחמד אבו פאני נבחרת ישראל. GettyImages
יש גם נקודות אור. אבו פאני/GettyImages

על הבית הקשה אליו הוגרלה הנבחרת והסיכוי להוציא נקודות בהמשך אמר אבו פאני: "שיחקנו מצוין בשני המשחקים האלה, יש חדר הלבשה מגובש וכיף להגיע לפה. בסופו של דבר צריך לקחת נקודות, זה המאני טיים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully