וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן לאב יחזור העונה, דשון ווטסון שוב מואשם בתקיפה מינית

הקוורטרבק של גרין ביי ייעדר למשך 3-6 שבועות. אישה מיוסטון מאשימה: ווטסון הגיע אלי לדייט, מצאתי אותו עירום על המיטה ואז הוא כפה את עצמו עלי

ג'ורדן לאב. פחות חמור משסברו תחילה. Brooke Sutton, GettyImages
ג'ורדן לאב. פחות חמור משסברו תחילה/GettyImages, Brooke Sutton

הפציעה של ג'ורדן לאב בברכו רגע לפני סיום משחק ההפסד של גרין ביי לפילדלפיה גרמה ללבבות רבים בוויסקונסין להחסיר פעימות. החשש היה לקרע מלא ברצועות שהיה מסיים בוודאות את העונה של הקוורטרבק, שרק בקיץ חתם על הארכת חוזה.

לשמחתם של אוהדי הפאקרס, הערב (שני) התברר כי לאב אמנם יחמיץ משחקים - אבל אם הכול יילך כשורה יחזור בתוך 3-6 שבועות. זאת, לאחר שפציעתו אובחנה כמתיחה ברצועות. מאליק וויליס עלה למהלך האחרון במשחק, אולם לא ברור אם הוא יהיה האיש שיפתח במשחק הראשון של הפאקרס בלמבו פילד ביום ראשון נגד אינדיאנפוליס.

לאחר שלפני שנתיים הגיע לפשרה עם נשים רבות שטענו שהטריד אותן מינית, דשון ווטסון, הקוורטרבק של קליבלנד שסופג ביקורות רבות על היכולת במגרש, עומד בפני האשמה נוספת. ווטסון נתבע ביוסטון על ידי אישה שטוענת, כמו קודמותיה, שהותקפה מינית - אלא שבמקרה הזה זה לא קרה בזמן עיסוי אלא במהלך דייט.

מה יהיה הסוף? דשון ווטסון. Nick Cammett, GettyImages
מה יהיה הסוף? דשון ווטסון/GettyImages, Nick Cammett

על פי הטענות, ווטסון התקשה למצוא את דירתה של התובעת והחל לצעוק בטלפון ש"אין לי זמן לזה". לאחר שמצא אותה, היא הזמינה אותו להמתין בזמן שהיא מתכוננת ליציאה. היא ניסתה להרגיע אותו לאחר שנראה מתוח וכועס, ולהפתעתה מצאה אותו שוכב עירום על מיטתה. הוא דרש בתקיפות שתעשה לו עיסוי והיא "הייתה מבועתת".

כשניסתה לצאת מזה ואמרה לו שהיא לא מסג'יסטית, ווטסון, על פי כתב התביעה, כפה את עצמו עליה. לאחר שהצליחה להתחמק לקחה מכשיר קהה והצליחה להבריח אותו מהדירה. עורך הדין שמייצג את האישה בתביעה הוא טוני באזבי, שהיה גם עורך הדין של התובעות הקודמות של ווטסון.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully