וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "עוד לא יודע מי ה-11 האידיאליים שלי"

ניב דברת, בודפשט

9.9.2024 / 23:53

מאמן הנבחרת אהב מה שראה ב-2:1 מול איטליה: "ראינו אותם עומדים בקרן ומבזבזים זמן מול ישראל. אין לי ספק שנחבר בסוף את היכולת הזאת לתוצאות". גלוך: "ברור שרציתי לפתוח, מכבד את ההחלטה". סולומון: "היינו יכולים לצאת בתיקו"

רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל אחרי ההפסד 2:1 לאיטליה/ניב דברת

באופן לא מפתיע במיוחד, נבחרת ישראל סיימה את החלון הראשון בדרג א' של ליגת האומות ללא נקודות. הערב (שני) "אירחה" הנבחרת בבוז'יק ארנה בבודפשט, הונגריה, את איטליה החזקה והפסידה 2:1 בצורה מכובדת, שלושה ימים אחרי ההפסד 3:1 לבלגיה בדברצן. יואב ג'רפי הציל לא מעט תחת גשם בלתי פוסק, אבל נכנע לגול בחזה של דוידה פראטזי (38) ולריבאונד של מואיז קן (62). אוסקר גלוך עלה מהספסל בתחילת המחצית השנייה והוביל לדקות טובות של הנבחרת, אך גם איבד את הכדור שממנו כבשו האיטלקים את השער השני. ישראל הצליחה לצאת עם טעם טוב בזכות ביצוע יפה של מוחמד אבו פאני, שצימק בדקת הסיום וחגג שער בכורה בהופעה ה-23 שלו במדים הלאומיים.

מוחמד אבו פאני נבחרת ישראל לצד מתאו רטגי נבחרת איטליה. רויטרס
בזבוזי זמן ליד דגל הקרן. מתאו רטגי לפני מוחמד אבו פאני/רויטרס

המאמן רן בן שמעון אמר בסיום: "הייתה לנו מטרה אחת - להשתפר מהמשחק מול בלגיה - והשתפרנו מאוד מאוד. לא רוצים להפסיד אף משחק לפני שהוא התחיל, וראינו נבחרת שרוצה לנצח. אם נבחרת איטליה עומדת בקרן שלוש דקות ומבזבזת זמן מול ישראל עם פנים מבוהלות של הספסל, אז זה בסדר גמור. היו דקות של נפילה, קצת במחצית השנייה, אבל חוץ מזה משחק יוצא מן הכלל. מחויבות, רצון, המחליפים נכנסו טוב. אני מרוצה מהחבר'ה, הם עושים עבודה מדהימה. לא ספגנו שערים קלים, אלה היו שערים לא קשורים למשחק, אבל לא קלים. הדרישה שלנו היא לשחק כדורגל, ובמשחק כזה אנחנו נקבל גולים. זה חלק מתהליך הלימוד שלנו".

על הרווח מצמד המשחקים: "יש ניצחונות של ספורט, יש רווחים קטנים. הרווחנו הרבה מאוד משני המשחקים האלה, צריך להסתכל קדימה ולראות את העתיד שלנו. פגשנו שתי נבחרות מהרמה הגבוהה בעולם ובאנו במטרה לנצח, הסתכלנו להם בעיניים. יש לנו סגל יוצא מן הכלל. ג'אבר נכנס מדהים וממש שינה את המשחק. יש פה שחקנים ששיחקו שני משחקים והיו טובים. אני לא רוצה לדבר ברמה האישית, אבל אני שמח בשביל אבו פאני על השער. הרווחנו כמה שחקנים לנבחרת הזו".

במסיבת העיתונאים הוסיף בן שמעון: "נרצה לחבר גם את הדרך וגם את היכולת לתוצאות, אבל יש לי הרגשה פנימית שזה בדרך לשם. יש פה שחקנים שרוצים לשחק כדורגל כל הזמן. היתה אנרגיה טובה מאוד על המגרש. שלא יישמע פה שאני מעודד הפסדים, אני מאוד רוצה לנצח. אין לי ספק שנחבר בסוף את היכולת הזאת לתוצאות".

על ההרכב איתו פתח - ללא אוסקר גלוך ומוחמד אבו פאני - אמר: "יש לנבחרת ישראל סגל רחב, אני עוד לא מכיר אותם מספיק לעומק בשביל לדעת מי ה-11 האידיאליים שלי. אני מנסה לתת לכמה שיותר שחקנים, אבל מי ששיחק היום זה לא היה ניסיונות. שיחקו שחקנים יוצאים מהכלל".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
"הרווחנו כמה שחקנים". רן בן שמעון/רויטרס

מנור סולומון אמר: "אצטרך שוב לראות את המשחק הזה, אבל אני חושב שזה עוד צעד קדימה. זה אף פעם לא כיף להפסיד, שיחקנו נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם. היינו שווים אליהם בלא מעט חלקים מהמשחק. הראינו תעוזה ואומץ. הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק ברמות האלה. לא באנו לפה לקחת את המחמאות, רצינו לקחת תוצאה טובה. אנחנו יודעים שהבית הזה לא פשוט, אנחנו נחותים מהיריבות. רוצים לשחק את הכדורגל שלנו, להסתכל בלבן של העיניים של היריבות. יש כדורגל מאוד חיובי וטוב, אני גאה בכולם. ננתח את המשחק הזה, נגיע בחודש הבא טוב יותר ומוכנים יותר".

על המשך הקמפיין: "אפשר להוציא נקודות מהבית הזה. במשחק הקודם זה היה גדול יותר עלינו. לא בטוח שהגיע לנו להפסיד היום, היינו יכולים לצאת בתיקו. לא שמח מהתוצאה, אבל שמח מהדרך".

שוער נבחרת ישראל יואב ג'רפי סופג שער מנבחרת איטליה. GettyImages
ספג פעמיים, אבל אופטימי. ג'רפי/GettyImages

אוסקר גלוך התייחס לספסולו: "ברור שרציתי לפתוח, אבל יש הרבה שחקנים והפעם החליטו על שחקנים אחרים. אני מכבד את זה. חיכיתי להזדמנות שלי. רן דיבר איתי, הסביר לי וקיבלתי את זה. רציתי להיכנס ולעזור. היום הנענו יותר את הכדור והם פחות לחצו, אבל בסוף יכולנו להוציא יותר, אולי תיקו. מאכזב, אבל ממשיכים קדימה. הסגנון שלהם היה שונה והשחקנים היצירתיים שלנו ניסו לייצר דברים. אני תמיד מאמין שאפשר להוציא נקודות, כולם מאמינים וזה הדבר הכי חשוב".

יואב ג'רפי הוסיף: "שיחקנו כדורגל טוב היום נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם. ראינו אותם נגד צרפת, זאת נבחרת ברמה גבוהה מאוד. איך שהם בזבזו זמן לקראת הסיום זה נותן לנו ביטחון לקראת ההמשך. ניקח מפה דברים חיוביים להמשך ונלמד מהרעים. המקום שלי בהרכב? בכל רגע נתון שיקראו לי אני אשמח להיות פה, זאת גאווה להיות חלק מסגל הנבחרת. מוכן לכל הזדמנות שתהיה. מדהים לשחק מול דונארומה, יש המון מה ללמוד, הוא אחד הטובים בעולם. אפשר להוציא נקודות בבית הזה, באמת יש לנו בית מהקשים שאפשר לקבל".

בחודש הבא בליגת האומות

10 באוקטובר (21:45):

ישראל - צרפת
איטליה - בלגיה

14 באוקטובר (21:45):

איטליה - ישראל
בלגיה - צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully