וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון והפועל אשדוד העפילו לגמר גביע איגוד השופטים בכדוריד

הדאבליסטית ניצחה 33:38 את מכבי ראשון לציון ותארח את הגמר בשישי מול הקבוצה מהדרום, שגברה 22:26 על הפועל ראשון לציון

תיקתקנו, 9.9/ספורט1

כמו בעונה שעברה, גם התואר הראשון של הכדוריד הישראלי לעונת 2024/25 יוכרע בין הפועל אשדוד לא.ס. רמת השרון, שהעפילו הערב (שני) לגמר גביע איגוד השופטים. כפי שנקבע בהגרלה בסיום המשחקים, הדאבליסטית מרמת השרון תארח את הגמר ביום שישי (16:00) באולם אורנים. היא ניצחה את סגניתה מכבי ראשון לציון 33:38 בחוץ והפועל אשדוד גברה על הפועל ראשון לציון 22:26.

אגב, רמת השרון ואשדוד הן גם שתי הקבוצות היחידות שזכו לאורך השנים האחרונות במפעל, מאז הזכייה של מכבי ראשון לציון בעונת 2017/18. בעונה שעברה ניצחה רמת השרון 32:40 בגמר באשדוד, בסיפתח לעונה ההיסטורית שנחתמה בזכיות בגביע ובאליפות המדינה).

לו אקסברוד שחקן הפועל אשדוד כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
אשדוד שוב בגמר. לו אקסברוד/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הפועל ראשון לציון - הפועל אשדוד 26:22

אשדוד נראתה טוב לאורך כל מפעל ההכנה, בו גברה לפני כן על באר שבע ועל מ.כ חולון. הערב, כריסטופר בראנברגר השבדי העלה אותה ל-10:13 בדקה ה-28, לאחר דקות טובות שלה בהגנה - ושל השוער האיסלנדי סבנביורן פטורסון. שון סולומון חתם את המחצית הראשונה ב-11:14. הפועל ראשון לציון שניצחה במשחקים הקודמים את נס ציונה ומכבי קרית מוצקין - ניסתה לחזור. ליאור גורמן קירב את המארחת לשוויון כשהקטין ל-15:14. איתי סויסה עם צמד שערים העלה את אשדוד ליתרון של ארבעה שערים - 15:19. אורוש טודורוביץ' ולו אקסברוד הגדילו ל-16:21, גורמן ופאבל אטמן הקטינו למינוס שלוש, אבל אשדוד המשיכה לעצור את האדומים בהגנה ולהיות יעילה בהתקפה. לו אקסברוד חתם את הסיפור כשהעלה ל-20:26 - שלוש דקות לסיום.

כבשו להפועל ראשון לציון: פאבל אטמן 7, ליאור גורמן ואסף שרון 4 כל אחד, נדב חביב 3, בן גונן 2, תומר בודנהיימר ונריה עובד 1 כל אחד. השוער סבטיבלב ורקיץ' עם 16 עצירות ב-42%.

כבשו להפועל אשדוד: שון סולומון 6, אורוש טודורוביץ' וכריסטופר בראנברגר 5 כל אחד, איתי סויסה 4, לו אקסברוד ואלכסנדר באביץ' 2 כל אחד, דוראל בן סעדון ואור פרקש 1 כל אחד. עצירות שוערים: סבנביורן פטורסון 7. סמיון אוסינוביק 1.

שפטו דודי ינקו ואליאב כהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
פאבל אטמן שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הובילו את כובשי הפועל ראשון לציון. פאבל אטמן/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מכבי ראשון לציון - א.ס. רמת השרון 38:33

הדאבליסטית, שהיא כאמור גם מחזיקת הגביע במפעל, רשמה ניצחון ב'רביבים' (אחרי ניצחון והפסד בשלב הקודם מול בני הרצליה). המחצית הראשונה הייתה צמודה, אבל בשנייה רמת השרון ברחה ועלתה ליתרון 28:32 - עליו ידעה לשמור עד לסיום.

כבשו למכבי ראשון לציון: נדב ניזרי 9, ניבו לוי 8, עדן ג'ינג'י 6, גיא גרא 4, אורי כהן ואביב לייפר 3 כל אחד. עצירות שוערים: פיליפ בורוזאן עם 6 עצירות. אורון ברגיל עם 4.

כבשו לא.ס. רמת השרון: ריסטו וויאצ'יץ' 9, אדיר כהן 8, לאונרדו דה אלמיידה 5, עמית מוטולה ועומר קלוט 4 כל אחד, אוראל נחמני, עומר אליאס, איתי שנפלד ונועם סוסנה 2 כל אחד. שוערים: מאטה וולארביץ' 9 מ-37. שגיא בוניס 0 מ-5.

שפטו לידור מועלם וערן סביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully