וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד הבא של השחקן שקרא ל"יום שחור ליהודים"

יוסף עטאל, שהוגלה מניס לטורקיה והוזכר כמועמד למארסיי סיכם את תנאיו באל-סאד הקטארית. נגזרו עליו שמונה חודשי מאסר על תנאי אחרי המילים הקשות באוקטובר שעבר

תיקתקנו, 9.9/ספורט1

באוקטובר שעבר קרא יוסף עטאל לעם הערבי לתמוך בחמאס ו"לגרום ליהודים יום שחור". קבוצתו ניס מיהרה להשעות אותו, ובבית המשפט נגזרו עליו שמונה חודשי מאסר על תנאי בנוסף לקנס כספי בסך 45 אלף, יורו.

לניס עטאל לא חזר - בפברואר האחרון חתם באדנה דמירספור הטורקית, ובעוד בשבועות האחרונים נפוצו שמועות על חזרה אפשרית לליגה הצרפתית, המגעים עם מארסיי לא הבשילו לכדי חתימה. על כן, סיכם היום (שני) המגן בן ה-28 באל-סאד הקטארית. אגב, עושה רושם שעטאל למד את הלקח: ברשתות החברתיות לא ניתן למצוא אפילו אזכור אחד מהתקופה האחרונה להזדהות עם המאבק הפלסטיני או לביקורת על ישראל.

יוסף עטאל, שחקן ניס בבית המשפט. GettyImages
לא הצליח למצוא קבוצה בליגות הגדולות. עטאל/GettyImages

עטאל הורשע בבית המשפט בניס באשמת "ניסיון לעורר שנאה ולהסית על רקע דתי". הוא טען: "לא בדקתי מי כתב את הפוסט ששיתפתי, ראיתי סרטון ופרסמתי אותו כדי שאנשים לא יסבלו. לא התעניינתי באדם שפרסם את הפוסט, הוא פשוט דיבר בהתחלה על זה שצריך שאנשים לא יסבלו ולכן שיתפתי את הפוסט שלו. אני שחקן כדורגל ולא מנסה להיכנס לפוליטיקה, שיתפתי בלי לצפות ופרסמתי התנצלות כנה על התוכן ששיתפתי. חשבתי שזה מסר של שלום, אבל במבט לאחור אני מבין שזה חמור ושהייתי צריך לצפות בסרטון עד הסוף. אני מתחרט על השיתוף. אני לא נגד היהודים ולא נגד הנוצרים, אני איש של שלום".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully