וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה הדראפט: בתחומים האלה שרף יצטרך להרשים את הסקאוטים

ג'ונתן ווסרמן מ"בליצ'ר ריפורט" כלל את הישראלי ברשימת השחקנים ששיפרו את מניית הדראפט שלהם בקיץ - והסביר איפה נדרש שיפור

תיקתקנו, 9.9/ספורט1

בן שרף ממשיך לסקרן את עיתונאי הכדורסל האמריקאים. היהלום של הכדורסל הישראלי נכלל ברשימה שפרסם ג'ונתן ווסרמן ב"בליצ'ר ריפורט", של הכשרונות הצעירים ששיפרו את המניה שלהם במהלך הקיץ.

ווסרמן, שכבר החמיא לילד הפלא של הכדורסל הישראלי מספר פעמים, הוסיף וניתח את הפריצה של שרף: "הוא נבחר ל-MVP של אליפות אירופה עד גיל 18 והוכיח בששת המשחקים יכולות יצירה לעצמו ולאחרים. היתה לו הצלחה בלתי רגילה ביצירת מצבים בזכות היכולות שלו לשנות קצב והוא נצץ גם בהגנה, עם 3.5 חטיפות למשחק".

המבחן של הכישרון הישראלי באולם העונה, לפי ווסרמן, יהיה בקליעה מבחוץ: "הוא לא קלע טוב בליגת העל בעונה שעברה והסקאוטים ירצו מאוד לראות האם הכוח המתפרץ הבינוני והאתלטיות שלו יקשו עליו יותר בגרמניה. הוא אמור לקבל הרבה דקות כאחד הגארדים המובילים של אולם".

שחקן נבחרת הנוער של ישראל בן שרף. אתר פיב"א, אתר רשמי
העיניים עליו. שרף/אתר רשמי, אתר פיב"א

במוק דראפט האחרון של "ספורטס אילוסטרייטד", טיפס שרף עד המקום ה-11 - שם חזו שייבחר על ידי אוקלהומה סיטי (דרך יוסטון). הבלוגר ריילן סטיילס, המסקר את הת'אנדר, טען כי הפרופיל של הישראלי מתאים לבחירת העבר של הקבוצה: "זו עוד עונה בה אוקלהומה סיטי תנסה לאזן בין שאיפות האליפות ובחירת לוטרי. שרף נשמע כמו כישרון טיפוסי שהמועדון נוהג לחפש בדראפטים".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully