וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחי רייכנשטיין מונה למנכ"ל הפועל תל אביב: "נרגש מההזדמנות"

9.9.2024 / 19:00

האדומים הודיעו על שינוי בהנהלה, כשמתן קפלן ימשיך כסמנכ"ל. עופר ינאי: "ינווט את הקבוצה להמשך צמיחה והצטיינות מקצועית וארגונית"

תיקתקנו, 9.9/ספורט1

אחרי הרכש הנוצץ שהגיע הקיץ בדמותם של שחקניםכמו פטריק בוורלי, ג'ונתן מוטלי וברונו קאבוקלו, הערב (שני) הפועל תל אביב הודיעה על צירוף נוסף לקבוצה עם מינויו של צחי רייכנשטיין לתפקיד המנכ"ל.

רייכנשטיין בן ה-42 בעל תואר ראשון במשפטים שכיהן בתפקידו האחרון כמנכ"ל חברה טכנולוגית בתחום הפינטק, קיבל את המושכות מבעלי המועדון עופר ינאי ודירקטוריון הקבוצה, ובימים הקרובים ייכנס לתפקיד, כשמתן קפלן ימשיך בתפקידו כסמנכ"ל הקבוצה.

עופר ינאי מסר: "מינויו של צחי למנכ"ל המועדון הוא רגע משמעותי וחשוב עבור כולנו. צחי הוא מנהל עתיר ניסיון וברוך כישרונות, והוא מביא עמו את סט הכישורים הנכון כדי להוביל את הפועל להצלחות הגדולות שצפויות לה. אני משוכנע כי לצד העובדים המצוינים, ההנהלה והדירקטוריון, הוא ינווט את הקבוצה להמשך צמיחה והצטיינות מקצועית וארגונית. יחד איתו נמשיך להוביל את המועדון להצלחה ספורטיבית ועסקית".

רייכנשטיין אמר: "אני מבקש להודות לדירקטוריון הפועל תל אביב ולעומד בראשו, עופר ינאי, על הבעת האמון. הפועל תל אביב היא אחת מאגדות הספורט הישראלי, אשר מהווה אבן דרך בתעשייה ובהיסטוריה הישראלית - אגודה המשלבת בתוכה ערכים, ציונות ועשייה יוצאי דופן. אני נרגש מאוד מההזדמנות להוביל את הקבוצה - יחד עם מנהליה - לצמיחה ולמצוינות בשנים הבאות".

ברונו קאבוקלו הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
ערך אימון בכורה באדום. ברונו קאבוקלו/אתר רשמי, הפועל תל אביב

דבר נוסף שקרה היום בהפועל הוא אימון הבכורה של ברונו קאבוקלו, שאחרי הנחיתה אתמול בישראל, הצטרף לחבריו באדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully