וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס לקח, חאמס נתן: 1:2 גדול לקולומביה על ארגנטינה

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 6:56

הכוכב הקולומביאני בישל למוסקרה, סידר שוויון לניקו עם טעות קשה, אבל הכריע בפנדל וסידר לנבחרתו ניצחון ראשון על אלופת העולם מאז 2007

תקציר: קולומביה - ארגנטינה 1:2/ספורט1

מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה נמשכו היום (שלישי) עם שלושה משחקים, ובמוקד הקרב הלוהט שבו קולומביה הפתיעה עם 1:2 על ארגנטינה ונקמה באלופת דרום אמריקה על ההפסד בגמר הקופה לפני כחודשיים.

ירסון מוסקרה שחקן נבחרת קולומביה חוגג שער. רויטרס
ניצחון יוקרתי במיוחד. שחקני קולומביה חוגגים/רויטרס

קולומביה - ארגנטינה 1:2

פעמיים בלבד הפסידה קולומביה מאז פברואר 2022. על שני ההפסדים האלו היתה חתומה ארגנטינה, שהכאיבה במיוחד לקולומביאנים כשניצחה אותם בגמר הקופה אמריקה לפני כחודשיים. ליאו מסי, שנפצע באותו משחק, המשיך להיעדר ובלעדיו אלופת העולם ודרום אמריקה נכנעה לנבחרת הקולומביאנית הנהדרת שהוכיח שהיא ראויה כרגע להגדרה של הנבחרת השנייה הכי טובה ביבשת. חאמס רודריגס, שחזר לאירופה וחתם בראיו וייקאנו, שוב היה במוקד העניינים. מלך בישולי המפעל סידר עוד אחד למוסקרה בדקה ה-25, אך טעות שלו סידרה לניקו גונסאלס את השוויון.

אלא שבדקה ה-58 קולומביה קיבלה פנדל וחאמס כבש מהנקודה הלבנה והעניק לקולומביה ניצחון ביתי ראשון על ארגנטינה מאז 2007. קולומביה התקרבה לארגנטינה ועלתה למקום השני בעקבות הניצחון הזה והיא היחידה ללא הפסד, בעוד שעבור ארגנטינה זה היה הפסד שני אחרי ההפסד הביתי לאורוגוואי, שתעקוף את קולומביה אם תנצח בהמשך הלילה. כך או כך, מקום ראשון, שני או שלישי. שתי הנבחרות האלו יהיו גם במונדיאל הבא, זאת לאחר שהקולומביאנים פספסו את המונדיאל הקודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חאמס רודריגס שחקן נבחרת קולומביה חוגג אחרי בישול. רויטרס
בישול, טעות וגול. חאמס רודריגס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 11: ורגאס שוער קולומביה איבד כדור בקצה הרחבה לחוליאן, שמזווית קשה בעט החוצה.

דקה 25, גול! קולומביה עלתה ל-0:1 מפתיע משער של ירסון מוסקרה. הקולומביאנים עשו תרגיל קרן, חאמס רודריגס הרים ברגל שמאל ומוסקרה הקדים את השומר שלו כדי לנגוח מקרוב ולהטריף את הקהל.

דקה 48, גול! ארגנטינה השוותה ל-1:1. חאמס רודריגס, מבשל השער הראשון, "בישל" הפעם עם מסירה גרועה לעבר ניקו גונסאלס, שהתקדם ובעט בין רגליו של ורגאס

דקה 57: פנדל לקולומביה! אוטאמנדי ספק הכשיל ברחבה את מוניוס. השופט התעלם, אבל קיבל איתות מה-VAR ואחרי צפייה חוזרת הורה על הנקודה הלבנה.

דקה 60, גול! חאמס רודריגס, מי אם לא הוא, הפציץ לפינה הגבוהה, פיצה על הטעות שלו והעלה את קולומביה שוב ליתרון 1:2.

דקה 88: חאמס רודריגס הקפיץ כדור לקורדובה, שמתוך הרחבה הפציץ מהאוויר לשמיים במקום להניח את הכדור ברשת.

ניקו גונסאלס ארגנטינה חוגג. רויטרס
השוויון שלו לא החזיק מעמד הרבה זמן. ניקו גונסאלס/רויטרס

המחזור הבא של מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה ייערך בעוד חודש בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully