וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארסת החתונה בהפועל תל אביב: המאמן פוטר, זעזועים בהנהלה

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 16:41

הפועל תל אביב הודיעה על מסקנותיה מהפרשה המביכה, שבה שחקנוית עזבו את המשחק במחצית בגלל חתונה: "מדובר בכשל מערכתי חמור, מתנצלים"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 6.9/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) על מסקנותיה מהפרשה המביכה שהתרחשה בשבוע שעבר וגררה שורה ארוכה של כותרות שליליות, כאשר מספר שחקנות של הקבוצה עזבו את המשחק בזמן המחצית כדי להגיע לחתונה, והקבוצה נותרה בתשע שחקניות והובסה.

אחת השחקניות היא קארין סנדל, המוכרת מהיותה פרשנית התאגיד כאן11, והיא גם יו"ר ארגון השחקנים ושחקנית נבחרת ישראל. על פי הודעת המועדון, השחקנות נקנסו (לא נקוב הסכום), המאמן מיכה סוויסה פוטר מתפקידו ומשני גורמים בהנהלה נלקחה הסמכות על קבוצת הנשים: מדובר ביועץ המקצועי אוהד אשכנזי ובסמנכ"לית הדר קליימן. אשכנזי ימשיך להחזיק בתפקידו כמאמן קבוצת נערים א' במועדון ואילו קליימן תמשיך לכהן כסמנכ"לית, אך לא כראש מחלקת הנשים.

כזכור, שלוש שחקניות מהפועל תל אביב נטשו את המשחק במחצית כדי להגיע לחתונה - והקבוצה נשארה במגרש עם תשע שחקניות בלבד והובסה 6:0 על ידי מכבי כישרונות חדרה במסגרת גביע אתנה.

שחקנית נבחרת ישראל בנשים קארין סנדל. אתר רשמי ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מבוכה לכולם. סנדל/אתר רשמי, אתר רשמי ההתאחדות לכדורגל

בהודעה נמסר: "הנהלת מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ערכה בימים האחרונים תחקיר מקיף בנוגע למקרה שאירע בשבוע שעבר במשחק של קבוצת הנשים במסגרת גביע אתנה, בו מספר שחקניות עזבו במהלך המחצית.

"לאחר שהמועדון זימן את כל המעורבים בדבר לוועדות משמעת ושימועים, הוחלט כי הדרג הניהולי ומאמן הקבוצה יסיימו את תפקידם בקבוצת הנשים לאלתר. כמו כן, השחקניות שהיו מעורבות באירוע יספגו קנס ויחויבו במספר פעילויות קהילתיות והסברתיות במועדון.

"המועדון, הצוות הניהולי והמקצועי וכן השחקניות מבקשים להתנצל בפני כל מי שהפועל תל אביב חשובה לו. מדובר בכשל מערכתי חמור, אנו לא מסתירים זאת ולא בורחים מאחריות. כל הגורמים המעורבים בתקרית הבינו את חומרת המעשים, הנזק העצום שנגרם ואת האחריות שלהם באירוע המצער.

"מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ימשיך להשקיע משאבים, זמן וכוח אדם רב בקבוצת הנשים, כשהמטרה היא להמשיך את תהליך ההתקדמות של הקבוצה ולתרום את חלקנו הצנוע בקידום ענף כדורגל הנשים בישראל.

"ביום חמישי הקרוב מתחילה הקבוצה את משחקיה בליגת העל לנשים, אליה העפילה אשתקד לאחר מאמץ גדול מצד כל הגורמים במערכת. אנו קוראים לאוהדי הקבוצה להגיע ולתמוך בשחקניות והצוות המקצועי - וביחד נצא לדרך חדשה ונשים את התקרית המצערת מאחורינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully