וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הליגה הספרדית שמואשם באונס: אוכיח את חפותי בבית המשפט

רפא מיר מבהיר שהתלונות נגדו בגין תקיפה מינית "חסרות בסיס", מתנצל בפני ולנסיה וטוען: "אני חווה סיטואציה טראומתית"

תקציר: שוויץ - ספרד 4:1/ספורט1

כדורגלן ולנסיה רפא מיר פרסם היום (שני) הודעה ובה הכחיש בתוקף את האישומים נגדו על תקיפה מינית. החלוץ הבטיח שהתלונה "חסרת בסיס" ומאמין שיוכיח את חפותו בבית המשפט. כמו כן התנצל מיר, ששוחרר על תנאי ממעצר וממשיך להיחקר, בפני הקבוצה בה הוא משחק על הפרת הכללים.

לכאורה ביצע השחקן בן ה-27 תקיפה מינית בשתי נשים כבנות 25, שנזקקו לטיפול רפואי בבית חולים אחרי התקרית שהתרחשה במסיבה פרטית שערך מיר בביתו. החלוץ שמושאל מסביליה לא הגיע לאימון ולנסיה לאחר האירוע.

"ברצוני להבהיר שאני חף מפשע. מיד אחרי שעורך הדין שלי החל לטפל בהאשמות, התיק קיבל תפנית משמעותית שמוכיחה עד כמה התלונה חסרת בסיס", נכתב בהודעה של מיר, בין היתר. "הייתי רוצה להביע את התנצלותי הכנה מעומק הלב בפני המועדון שלי ולנסיה, הצוות המקצועי, חבריי לקבוצה ומעל הכל האוהדים, על אי העמידה שלי בלוח הזמנים - אפילו שקרתה במהלך יום חופש".

רפא מיר, שחקן ולנסיה. Aitor Alcalde Colomer, GettyImages
העיקר שהאמת תצא לאור. רפא מיר/GettyImages, Aitor Alcalde Colomer

השחקן הדגיש את אמונו במערכת המשפט ואת שיתוף הפעולה שלו עמה לצורך בירור המקרה, והוסיף כי הוא מרוכז בתרומה לקבוצתו, כאשר נציגיו יפעלו רק בבתי המשפט ולא בכלי התקשורת או ברשתות החברתיות. במסר למשפחתו כתב: "האהבה שלכם והאמת יעזרו לי להתגבר על הסיטואציה הכה טראומתית שאני חווה".

  • עוד באותו נושא:
  • ולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully