וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור נתניה: קרע במיניסקוס לאיליי דולינסקי, ייעדר 3 חודשים

הפורוורד המוכשר של העולה החדשה ייעדר כשלושה חודשים מפעילות בעקבות פציעה בברכו ויפספס חלק משמועתי מהעונה. בנתניה מרוצים מהאופי שהפגינו השחקנים במהלך ההפסד לבני הרצליה

אילי דולינסקי נבחרת העתודה של ישראל. פיב"א
בשורה מאכזבת. דולינסקי/פיב"א

שחקנה של אליצור נתניה ונבחרת העתודה איליי דולינסקי ייעדר שלושה חודשים מפעילות בעקבות קרע במיניסקוס, כך הודיעה העולה החדשה לליגת העל היום (שני). המשמעות היא שדולינסקי, מכוכבי העלייה של נתניה לליגת העל בעונה שעברה, יפספס את החודשיים הראשונים של העונה, ויצטרך להיכנס לעניינים בשלב מאוחר יותר.

דולינסקי (19, 2.06) שייך להפועל תל אביב בה גדל במחלקת הנוער. הוא זכה לשחק מעט במדי הקבוצה הבוגרת עוד לפני שמלאו לו 18, אבל בעיקר שיחק בנוער, וזומן לטורניר הנוער של היורוליג שם הראה את יכולותיו. בעונה שעברה הושאל לנתניה, היה חלק משמעותי בעליית הליגה של הקבוצה, ונבחר בתום העונה לתגלית העונה בליגה הלאומית.

בנתניה מאמינים בתהליך שעוברת הקבוצה למרות היכולת הלא טובה ברוב שלבי ההפסד לבני הרצליה אמש בגביע ווינר. במועדון מאמינים כי ככל שתתקדם העונה כך תוכל הקבוצה להיראות טוב יותר, וגם השחקנים הזרים, שחלקם נראים בשלב הזה פחות טוב, ייכנסו לעניינים. בקבוצה היו מרוצים מהאופי והיכולת שהפגינו השחקנים במחצית השנייה כשחזרו מפיגור בן יותר מ-20 נקודות למרחק התקפה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully