וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קל ובסלון שלכם: אימונים ביתיים על מסך הטלוויזיה

סמסונג הודיעה היום על שיתוף פעולה עם Technogym , ענקית בתחום הכושר והבריאות. במסגרת שיתוף הפעולה הזה, תושק אפליקציית כושר חדשה על פלטפורמת Samsung Daily+ - שירות אורח חיים חדש הזמין בדגמי הטלוויזיה של סמסונג לשנת 2024.

טכנוג'ים. יחצ,
טכנוג'ים/יחצ

בשורות מעולות לחובבי הכושר הביתי: סמסונג הודיעה היום על שיתוף פעולה עם Technogym , ענקית בתחום הכושר והבריאות. במסגרת שיתוף הפעולה הזה, תושק אפליקציית כושר חדשה על פלטפורמת Samsung Daily+ - שירות אורח חיים חדש הזמין בדגמי הטלוויזיה של סמסונג לשנת 2024.

האפליקציה החדשה מציעה תכניות אימון מותאמות אישית, הכוללות תרגילי כוח עם ציוד או ללא ציוד בכלל, ומאפשרת לכם ליהנות מחוויית אימון ביתית שלמה ומגוונת.

"בשנת 2024 המשתמשים בטלוויזיות של סמסונג יוכלו לשדרג את חייהם באמצעות אימוני כושר מתקדמים". אמר דמיאן, סגן נשיא ומנהל חטיבת תכנון חוויית המשתמש במסכי טלוויזיה בחברת סמסונג.
נריו אלסנדרי, נשיא ומנכ"ל Technogym, הוסיף: "כחלק מאסטרטגיית פלטפורמת Technogym Ecosystem , האינטגרציה עם טלוויזיות סמסונג מאפשרת לנו להתקדם צעד נוסף לעבר מימוש חזוננו - לעזור לאנשים לחיות חיים טובים יותר באמצעות פעילות גופנית סדירה."

אימונים בהדרכת מאמנים ותכניות מותאמות אישית

אפליקציית Technogym מציעה למעלה מ-130 אימונים בהדרכת מאמנים מוסמכים שיעזרו למשתמשים להשיג את המטרות שלהם, לשפר את הביצועים ולהישאר עם מוטיבציה גבוהה. בין אם מדובר באימוני קרדיו עצימים או אימוני משקל גוף, ועד שיעורי יוגה מרגיעים, פילאטיס ומדיטציות - האפליקציה מציעה מגוון רחב של תכנים שתוכלו לבצע מול המסך הביתי שלכם.

עם הכניסה לאפליקציית Technogym דרך Samsung Daily+, כל משתמש יקבל תכניות אימון המותאמות למטרות האישיות שלו, בין אם מדובר בבניית כוח, שיפור הסיבולת או שיפור הבריאות הכללית. האפליקציה לא רק עוקבת אחר ההתקדמות של המתאמנים אלא גם מציעה המלצות מותאמות אישית, ומבטיחה תכנית אימון שמתאימה עצמה להתפתחות המתאמן.

אבל אפליקציית Technogym לא מסתכמת רק באימונים אישיים. היא גם מציעה מבחר של אימונים פופולאריים, כולל "אימונים פופולאריים ביותר" ו"פרקי אימון אהובים ביותר". האימונים האלה לא רק עוזרים להיכנס לכושר, אלא גם גם מאפשרים להצטרף לקהילה, לשתף טרנדים ולעודד אחד את השני באמצעות חווית כושר משותפת.

האפליקציה הבסיסית זמינה בחינם, עם אפשרות למנוי פרימיום שמקנה גישה לתכני אימון נוספים וייחודיים. תוכלו לעקוב בקלות אחר היסטוריית האימונים שלכם בכל מכשיר באמצעות חשבון Technogym שלכם, מה שמבטיח מסע כושר מתמשך ואינטגרלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully