וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך מדורג מעל הולאנד ודמבלה. את רן בן שמעון זה כנראה לא מרשים

באירופה פרסמו עוד נתונים מחמיאים שמציבים את קשר זלצבורג ברשימה אחת עם כמה מהשחקנים הבכירים בעולם. גם זה עשוי שלא להספיק כדי להיכלל בהרכב הנבחרת

רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל/ניב דברת

זה קרה בחודש מרץ במשחק הגורלי מול איסלנד, ואמור לקרות שוב הערב (שני, 21:45): עוד משחק של נבחרת ישראל, ושוב אוסקר גלוך רואה לפחות את ההתחלה שלו מהספסל.

כמי שנחשב לכישרון הצעיר הבולט בכדורגל הישראלי, אפשר היה לחשוב שבקמפיין נטול ציפיות מלכתחילה, מול כמה מהנבחרות הטובות בעולם - לגלוך יהיה מקום של קבע בהרכב הנבחרת, במה שאמור להכין אותו לשלב הבא כמנהיג והכוכב הגדול שלה.

אבל כמו שמסתמן כרגע, גם רן בן שמעון - כמו אלון חזן לפני חצי שנה - עוד לא מוכן להפקיד את המפתחות לנבחרת בידיים של הקשר בן ה-20. הערב, למשל, צפוי גבי קניקובסקי לקבל את מקומו של גלוך בקישור, וגם צעירים נוספים מהדור הצעיר המבטיח - כמו ענאן חלאילי ודור תורג'מן - לא אמורים לפתוח.

לא צריך יותר ממראה עיניים כדי להיווכח בכישרון המיוחד של גלוך, אבל לפחות על הנייר, גם המספרים מרמזים על כך שההחלטה לספסל אותו לכל הפחות שנויה במחלוקת.

כך, למשל, פורסמו ביממה האחרונה נתונים מתקדמים מהליגות באירופה, שממחישים עד כמה גלוך מסוכן בקרבת השער, ברמה כזו שאף שחקן בנבחרת ישראל לא קרוב אליה. באתר "FBref" בדקו ומצאו שגלוך מדורג במקום ה-13 באירופה ביצירת בעיטות לשער (בעיטות שלו, או מסירות לבעיטות של אחרים). גלוך מייצר 5.13 בעיטות פר 90 דקות, מעל שחקנים כמו פלוריאן וירץ (5), עוסמאן דמבלה (4.68) ואפילו ארלינג הולאנד (4.35).

שחקן נבחרת ישראל אוסקר גלוך. Horvath Tamas, GettyImages
ההחלטה המתבקשת: תנו לו את המפתחות. גלוך/GettyImages, Horvath Tamas

בראש הרשימה, אגב, ניצב קיליאן אמבפה עם 6.47 בעיטות לשער פר 90 דקות. במקום השני מדורג דני אולמו עם 6.38, ואת השלישייה הראשונה משלים פביאן רידר משטוטגרט עם 6.34.

גלוך כאמור מדורג במקום גבוה ברשימה, ונדמה שגם באיטליה כבר התכוננו במיוחד אליו. "העיניים של שחקני הנבחרת יהיו על גלוך", "כתב העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו, מבלי שהתוודע להחלטה המפתיעה של בן שמעון לפתוח בלעדיו. באתר "90MIN" גם כן התייחסו לגלוך בתור "גולת הכותרת בנבחרת ישראל", והמליצו ללוצ'אנו ספאלטי להצמיד לו שחקן הגנה.

האם הספסול של גלוך מוצדק? את התשובות נגלה כנראה בהמשך הערב.

ההרכב המשוער של נבחרת ישראל: יואב ג'רפי, שגיב יחזקאל, עידן נחמיאס, רז שלמה, רוי רביבו, גבי קניקובסקי, נטע לביא, דור פרץ, מנור סולומון, תאי בריבו, ליאל עבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully