וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי ורגאס חזר לאימונים מלאים ויהיה כשיר לבית"ר ירושלים

גם זלאטנוביץ' ישוב ביום ראשון ובנתניה מקווים לשיפור מיידי בתוצאות. בלבול ממשיך לחפש בלם זר ומגן שמאלי ישראלי

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי נתניה שפתחה את העונה עם שני הפסדים רצופים תתארח ביום ראשון הקרוב אצל בית"ר ירושלים בטדי, כשהבשורה החשובה לקראת המשחק היא חזרתו לאימונים של פרדי ורגאס שהחלים לחלוטין מפציעת שריר וצפוי להיות כשיר. ורגאס מיועד להיות אחד השחקנים המרכזיים במערך של מרקו בלבול והיעדרותו עד כה, יחד עם השבר בלסת שספג הריברטו טבארש שעדיין מחלים, יצרו כאב ראש גדול לצוות המקצועי.

החלמתו של ורגאס והחזרה לסגל של איגור זלאטנוביץ' שהחמיץ את המפגש עם מכבי חיפה במחזור הקודם, יעניקו לבלבול אופציות רבות בחלק הקדמי ובקבוצה מצפים לראות שיפור מיידי ביכולת ובתוצאות. מעבר לפציעות, פתיחת העונה הרעה של היהלומים נבעה גם מכך ששחקני רכש שהגיעו, כמו מוחמד ג'טיי, זאניו ביקל ולואי חלף, הצטרפו באיחור כשהם בכושר משחק לקוי.

מי שעשוי לעזוב את נתניה בקרוב הוא עוז בילו, שנמצא במגעים מתקדמים עם מכבי פתח תקוה. הקשר לא מוצא את מקומו ומבין המועדונים מתנהל משא ומתן להשאלה עם אופציית רכישה בתום העונה הזו.

בנתניה ממשיכים לחפש בלם ומגן שמאלי, כשהעדיפות היא לחזק את מרכז ההגנה בשחקן זר בעל שיעור קומה שיעשה סדר בחלק האחורי, בעוד שאת אגף שמאל מייעדים במועדון לישראלי שיגבה את רותם קלר. נתניה תנסה לצרף מגן שמאלי זר אם תמצא בלם ישראלי, אולם בשלב זה מתקשה לאתר כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully