וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב סוער בהפועל ת"א: "בשביל מה צריך כ"כ הרבה שחקנים?"

9.9.2024 / 9:45

לא שקט אצל האדומים אחרי שבמועדון אישרו שג'ייקובן בראון עשוי לחזור: "במצב כזה, לא צריך מנהל מקצועי". בינתיים מצבת הגארדים עמוסה במיוחד, וחלקם נאלצים לשבת בצד באימונים. וגם: המעמד של אנגולה והלחץ על פוסטר

אוון פורנייה מתקבל על ידי אלפי אוהדי אולימפיאקוס ביוון/מתוך טוויטר

ברונו קאבוקלו, הסנטר הברזילאי החדש של הפועל תל אביב, נחת אמש (בין ראשון לשני) בישראל, יעבור היום את הבדיקות הרפואיות ויצטרף לאימוני הקבוצה. לאחר הצטרפותו של קאבוקלו יעמוד הסגל של האדומים על 16 שחקנים, כשהשחקן המרכזי היחיד שנעדר הוא תומר גינת.

גורמים בקבוצה כולל שחקנים מהסגל, הופתעו מדבריו של עופר ינאי, שאישר כי הוא בוחן אפשרות להחזיר את ג'ייקובן בראון. הרכז נמצא בקשר עם הבעלים, כמו גם עם היו"ר רמי כהן והמאמן סטפנוס דדאס, ומאותת כי הוא חוזר לכושר ורוצה לחזור לקבוצה. ינאי העביר מסרים כי אם בראון בכושר, קאמבק שלו יהיה מהלך טוב לאדומים - אבל בקבוצה מטילים בכך ספק.

"היום בכל אימון יש שניים-שלושה שחקנים שנמצאים קצת בצד, ולא מדובר בילדים אלא בשחקנים בכירים", אמר לוואלה! ספורט אמש אחד משחקני הקבוצה. "לא ברור למה צריך פה כל כך הרבה שחקנים, ועוד לדבר על זר תשיעי".

פטריק בוורלי, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
הישראלים ייפגעו? נועם יעקב לצד פטריק בוורלי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

להפועל יש נכון לעכשיו לא פחות משבעה גארדים, לא כולל יונתן רבינוביץ' שישלים את הסגל במשחקי הליגה. בריאן אנגולה, שהיה אמור לעזוב, נמצא בקבוצה למרות שלא רשום באתר המנהלת, והיה חלק מה"מדיה דיי" אתמול. גיא פלטין, שמשחק בחלק מהמשחקים בעמדה מספר 3, הובא בתור גארד, ושני שחקנים נחשבים לבכירים - פטריק בוורלי וג'ו רגלנד. בשלב הזה נראה כי נועם יעקב, שהגעתו התאפשרה אחרי לחץ רב מצד הבעלים עופר ינאי, וכן הקפטן בר טימור, צפויים לשחק בעיקר בליגה, ובאירופה לחכות לפירורי דקות.

"רואים שזו לא בנייה של מנהל מקצועי. יש יותר מדמות אחת שמביאה את השחקנים", אמר אחד מאנשי הפועל אתמול, "ג'ייקובן מדבר עם הבעלים, בוורלי נפגש עם הבעלים, את המו"מ של קאבוקלו ניהל עופר ינאי. בשביל מה בדיוק צריך את ג'ורג' הינאס במקרה הזה?".

גם בסביבתו של הגארד מרכוס פוסטר לא אהבו את הביקורת שיצאה מתוך הקבוצה לאחרונה. "בכל מקום שהוא היה, הוא היה ה-שחקן של הקבוצה, ופה מצפים ממנו להתאקלם בתור שחקן שלא אמור לשחק יותר מדי. אחרי כל זה, עוד יש מי שמבקר אותו", אמרו בסביבת השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully