וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הכדוריד משנות ה-70 וה-80 תמיר חודורוב נפטר בגיל 67

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 9:44

בנו של יעקב חודורוב, מי שהיה שותף בכיר בהיסטוריה שרשמה מכבי ראשון לציון ושחקן נבחרת ישראל, הלך לעולמו: "זה עוד יום מצער כל כך"

תמיר חודורוב (מימין) ואחיו עופר. עדי אבישי, מעריב
תמיר חודורוב (מימין) ואחיו עופר/מעריב, עדי אבישי

כוכב הכדוריד משנות השבעים והשמונים, תמיר חודורוב, הלך לעולמו בגיל 67. "משפחת הכדוריד מרכינה ראש ומשתתפת באבלה ובצערה של משפחת חודורוב", נמסר מאיגוד הכדוריד, על השחקן ש"ייזכר לא רק כשחקן נהדר בעשורי השבעים-שמונים, שהיה שותף בכיר כחלק מההיסטוריה שרשמה מכבי ראשון לציון - אותה הוביל לתארים ראשונים, או כשחקן איכותי נבחרת ישראל, אלא כאישיות מיוחדת ואהובה - שזכתה להערכה רבה".

אחד מרגעי השיא היה הזכייה הראשונה של מכבי ראשון לציון בגביע המדינה בשנת 83' (לאחר ניצחון בהארכה על הפועל רחובות), בהרכב של שלושה אחים ששיחקו יחד (תמיר ואמיר - התאומים, והאח המבוגר יותר בשנתיים - עופר) - כולם בניו של אגדת הכדורגל יעקב חודורוב ז"ל, מגדולי שוערי ישראל וחתן פרס ישראל. בהמשך, היו האליפויות וההגעה עם מכבי ראשל"צ למפגש מול ברצלונה בחצי גמר גביע אירופה.

תמיר חודורוב עם אחיו, מימין: תמיר, עופר, אמיר והאבא יעקב. עדי אבישי, מעריב
תמיר חודורוב עם אחיו, מימין: תמיר, עופר, אמיר והאבא יעקב/מעריב, עדי אבישי
תמיר חודורוב. ראובן קסטרו, מעריב
תמיר חודורוב/מעריב, ראובן קסטרו

אגדת הכדוריד איגור ביאליק, חתן פרס כבוד ממשרד התרבות והספורט, מספר: "תמיר הוא מבין השחקנים שאני יכול לומר, שזכיתי להדריך. הוא היה אצלי תקופה בנבחרת ישראל. תקופה במכבי ראשל"צ. הוא והאחים הנפלאים שלו. האבא יעקב חודורוב - חינך אותם להיות בני אדם, ולהיות ספורטאים ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות. התאום אמיר בחר להמשיך בטייס. עופר המשיך לשחק, ותמיר היה מיוחד במינו. עברנו הרבה במגרשים. הוא ללא ספק אחד מעמודי התווך של אותן שנים יפות. היה לי תענוג לעבוד איתו, ועם האחים. מתמיר מעולם לא שמעתי תלונה, או שהיה לו קשה. כל דבר שהיה צריך לעשות, הוא היה שם. חבר של של כולם. אהוב על כולם, גם בעסקי התיירות שבהם המשיך. כמארגן נסיעות למשחקי הפיינל פור האירופי. אני זוכר שנפגשנו באחד הפיינל פורים. דיברנו על אירוע בריאותי שעבר, והוא שמר על עצמו בצורה יוצאת דופן. היה מתאמן עוד לפני ארוחת הבוקר. אוכל כמו שצריך. אלו החיים - וזה עוד יום מצער כל כך".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully