וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההעברה תיסגר? מכבי פתח תקוה במשא ומתן מתקדם עם עוז בילו

המלאבסים הגישו הצעה מפתה לשחקן הכנף שלא מוצא את מקומו בנתניה וכבר הביע נכונות לעבור. גולסה, שמיר ודמשקאן יפתחו נגד חדרה?

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה נמצאת במגעים מתקדמים עם עוז בילו ותנסה לסגור את העברתו ממכבי נתניה עד לסיום חלון ההעברות בעוד 10 ימים. שחקן הכנף שלא מוצא את מקומו במכבי נתניה, קיבל הצעה כספית מפתה מפתח תקוה וכעת הוא צריך להשיב לה. גורם המעורה בפרטים אמר כי התנהלו שיחות טובות בין הצדדים והשחקן הביע את רצונו למעבר.

פתח תקוה שקיבלה לפני מספר ימים את האישור מאופ"א בנוגע לרישום שחקנים חדשים, עושה כעת מאמצים כדי למצוא שחקני רכש נוספים עד סגירת חלון ההעברות ובילו כאמור הוא אחד השמות הבולטים שנמצאים על הפרק. בנוסף אליו, מנסים בצוות המקצועי למצוא גם בלם ושחקן כנף זרים על מנת להשלים את בניית הסגל שהתעכבה מאוד בקיץ הזה.

עוז בילו שחקן מכבי נתניה מעל הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חזק על הכוונת. בילו/ברני ארדוב

מיד עם קבלת האישור מאופ"א, הושלם רישומם של ויטלי דמשקאן, אייל גולסה ועדן שמיר והשלושה יעמדו לרשותו של המאמן דן רומן במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל חדרה, ואף צפויים לפתוח בהרכב. כל השלושה מתאמנים מזה מספר שבועות עם הקבוצה ובסיוע פגרת הנבחרת קיבלו בצוות המקצועי שבוע נוסף כדי להכניס בעיקר את גולסה ושמיר לכושר משחק, לאחר שלא עשו הכנה עם שום קבוצה במהלך הקיץ האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully