וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפערים מול בלטקסה הצטמצמו. חזרת דדיה דחתה מו"מ מול אבישי כהן

9.9.2024 / 8:40

בלם מכבי תל אביב עשוי לחתום על חוזה לשנתיים בהפועל באר שבע. לא נפתח מו"מ עם המגן בעקבות הערכות שדדיה יחזור בתוך חודש. השיחות עם דן ביטון במבוי סתום

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

פערים שניתנים לגישור בין הפועל באר שבע למתן בלטקסה. בלם מכבי תל אביב שקיבל היתר לנהל משא ומתן מול קבוצות אחרות, התקדם אתמול (ראשון) במגעים עם הפועל באר שבע, אבל עדיין אין הסכמות. בלטקסה מרוויח במכבי תל אביב כ-150 אלף יורו נטו לעונה והוא לא רוצה לרדת בשכר. המשא ומתן בינו לבין הפועל באר שבע הוא על חוזה לשתי עונות וההערכה היא שבסופו של דבר, הוא יחתום בקבוצה.

במועדון עדיין לא אופטימיים מאחר שהם זוכרים כי בלטקסה כבר ניהל בעבר פעמיים מגעים למעבר למועדון וזה לא הסתייע בסוף.

באשר לאבישי כהן, בקבוצה הוחלט לא להיכנס למשא ומתן לצירופו מאחר שאור דדיה אמור לשוב לפעילות בעוד כחודש. המגן הימני נפצע לפני חודשיים באימון ונפגע בטחול. הוא עבר ניתוח חירום שהשבית אותו לחודשיים. כעת דדיה כבר בכיוון חיובי ובמועדון קיבלו הערכה שבתוך כחודש הוא יוכל לחזור ולתת תחרות על עמדת המגן הימני לגיא מזרחי, כאשר גם יוני סטויאנוב יכול למלא את התפקיד.

שחקן מכבי תל אביב מתן בלטקסה. אריאל שלום
הפעם זה יקרה? בלטקסה/אריאל שלום

כפי שפורסם כאן אתמול, הפועל באר שבע הציעה לדן ביטון חוזה ארוך טווח והיא רוצה להחזיר אותו לשורותיה אחרי שעזב בגיל צעיר, אבל הקשר רוצה לחתום רק על חוזה לעונה אחת וזו הסיבה שהפועל באר שבע לא הולכת בשלב זה על המהלך. אם ביטון יתרצה ויסכים לחוזה לשנתיים או אפילו שלוש, הפועל באר שבע תסגור איתו.

למעט השחקנים של מכבי תל אביב, הפועל באר שבע במגעים עם בלם זר שאמור לתת מענה להיעדרות שעוד צפויה למיגל ויטור. ההערכה היא שויטור יוכל לשוב לשחק רק עוד כחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully