וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מענקים בגובה 1.5 מיליון יורו: הסכם המכירה של מילסון

9.9.2024 / 8:30

מכבי תל אביב נפרדה משחקן הכנף האנגולי בטונים צורמים, אבל ממשיכה לעקוב אחר הדרך שלו בכוכב האדום בלגרד. הבונוס שכבר נכנס ואלו שעשויים להגיע בהמשך, יכולים להפוך את עסקת הענק ליותר רווחית אפילו ממכירתו של אוסקר גלוך לרד בול זלצבורג

שער הניצחון של מילסון במדי נבחרת אנגולה, נגד נבחרת גאנה/יוטיוב

מכבי תל אביב מעולם לא נפרדה ממילסון בצורה רשמית וחגיגית. לא הודיעה על כך באתר שלה ולא הדהדה את המכירה שלו. אבל מכבי תל אביב תעקוב אחר הדרך של האנגולי בכוכב האדום בלגרד, כי יש לה עוד הרבה בונוסים שהיא יכולה להכניס לעצמה מהמעבר הגדול.

אז מה אומר ההסכם בין אלופת ישראל לאלופת סרביה? מכבי תל אביב מכרה את שחקן הכנף בסכום של 4.5 מיליון יורו, שיכול להאמיר בסבירות גבוהה מאוד ל-6 מיליון יורו. למעשה כבר עתה מכבי תל אביב הרוויחה ממכירת מילסון 5 מיליון יורו, מאחר שהיא כבר שילשלה לכיס מענק ראשון בגובה של 500 אלף יורו בזכות ההעפלה של הכוכב האדום בלגרד לליגת האלופות.

אז איך מכבי תל אביב תכניס עוד מיליון יורו? יש לה בהסכם מענקי אליפות על שתי העונות הקרובות. אם הכוכב האדום תזכה באליפות בכל עונה מהשתיים הקרובות בליגה הסרבית, מכבי תל אביב תכניס כסף בגובה של 250 אלף יורו לכל אליפות. עוד 500 אלף יורו תוכל מכבי תל אביב להכניס אם הכוכב תעפיל לליגת האלופות גם בקיץ הבא. סך כל הבונוסים עומדים על 1.5 מיליון יורו, וכאמור מכבי תל אביב כבר הרוויחה 500 אלף יורו בזכות ההעפלה של הסרבים הקיץ לליגת האלופות.

מילסון הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
הקופה של מכבי תל אביב ממשיכה לגדול. מילסון אחרי החתימה בסרביה/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

מילסון הוא הזר שמכבי תל אביב מכרה בסכום הכי גבוה אי פעם. מול הישראלים ערן זהבי נמכר ביותר וגם אוסקר גלוך, אבל באשר לאחרון שנמכר לרד בול זלצבורג, מכבי תל אביב השאירה אצלה 70 אחוז מדמי המכירה שלו שעמדו על שבעה מיליון יורו. עם הבונוסים שמכבי תל אביב עתידה להכניס, המעבר של מילסון לכוכב האדום בלגרד יהיה שווה למכבי תל אביב שישה מיליון יורו ומכירתו תהיה שנייה רק לזו של זהבי לסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully