וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכה לסעודות שבת. רוצה לספוג הכל מהתרבות הישראלית"

ג'ורדן לויד לא שכח את "המדינה המדהימה" בה שיחק בתחילת הקריירה, והגיע למכבי תל אביב בגישה מפתיעה: "רוצה ללמוד משהו חדש מדי יום"

שמעון מזרחי פוגש את שחורציאניטיס ופפאלוקאס לפני משחק ההוקרה ליורגוס פרינטזיס/באדיבות מכבי תל אביב

אחרי קיץ לא פשוט, שלווה בקושי אמיתי להחתים שחקנים, ג'ורדן לויד מסתמן כנכס של ממש עבור מכבי תל אביב. לא רק בזכות יכולותיו המוכחות, אלא גם בזכות ההתלהבות הרבה שהוא מפגין מהקבוצה, מהעיר ומהמדינה.

"להצטרף למכבי תל אביב זה מדהים בשבילי. אני ממש מתרגש מהמעבר הזה", אמר לויד השבוע בפודקאסט "STR8 Shootas", של חברו מימי התיכונים. לויד סיפר: "אני בא לעונה הזאת בגישה קצת אחרת. בעיקר רוצה ללמוד ולהוציא את מיטב מהחוויה. תמיד אפשר להשתפר ככדורסלן וכאדם - וזו התוכנית שלי. אני רוצה לספוג הכל מהתרבות הישראלית. מחכה כבר לקחת חלק בסעודות שבת, ובדברים נוספים. אני רוצה ליהנות ממה שיש לישראל להציע גם מחוץ לכדורסל".

לויד בן ה-31 הוא ללא ספק השחקן המוכח ביותר במכבי תל אביב החדשה, אבל למרות הוותק שצבר ביורוליג, גם בקבוצות בכירות, הוא שומר על צניעות ועל שתי רגליים על הקרקע.

"אני רוצה להיות חבר טוב לקבוצה. זה האופי שלי, וזו גם דרך לעזור לקבוצות להצליח. מהניסיון שלי, כשיש כימיה טובה, יש הרבה יותר סיכוי ליצור קבוצה מנצחת. אני ממש רוצה להתאים את עצמי. אם אתה בא בגישה של 'לא חשוב מה מאמן ידרוש ממני, אעשה זאת בשמחה', אתה תפרח. אף פעם לא באתי לקבוצה במחשבה שאני אחליט איך התפקיד שלי יראה. אם את רוצה קריירה ארוכה, את צריך להתאים את עצמך כל הזמן. אתה חייב להיות שחקן שמוכן שיאמנו אותו וילמדו אותו. אני כבר בן 31, אבל עדיין רוצה ללמוד משהו חדש בכל יום, עדיין שואף להיות אדם טוב יותר ככל שהזמן עובר".

ג'ורדן לויד, מכבי תל אביב, מול טיילר דורסי, אולימפיאקוס. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
אוהב את ישראל - וזה לא מובן מאליו. ג'ורדן לויד/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

לויד למעשה חוזר לישראל לקדנציה שנייה, בסוג של סגירת מעגל. התחנה הראשונה שלו מחוץ לארצות הברית הייתה הפועל אילת, שהקדנציה החיובית שרשם במדיה הזניקה קריירה מרשימה.

"רציתי להתחיל את הקריירה שלי באירופה וגם להרוויח קצת כסף, ומצאתי גן עדן. ישראל מדינה מצוינת לאמריקאים. הכל מערבי, וכולם מדברים אנגלית. לא צריך לדאוג יותר מדי, וזה עזר לי - כי הלך לי די טוב שם", נזכר לויד, "זו מדינה מדהימה, ואני שמח מאוד לחזור אליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully