וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"'שרוף' עוד לפני שהגיע": ביקורות ביוון על החתמת פיירו

א.א.ק אתונה הרימה את הרף וביוון ציפו לשם גדול יותר: "זה השדרוג שהם חיכו לו?". בינתיים יש מי שכבר חורץ את גורלו של חלוץ מכבי חיפה: "לא שווה את הכסף"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

המעבר המסתמן של פרנזי פיירו לא.א.ק אתונה מעורר בעיקר תגובות מופתעות ביוון. מאז נמכר החלוץ המוביל אסקיאל פונסה ליוסטון דינמו מה-MLS תמורת 9 מיליון יורו, השמות אליהם כיוונה הקבוצה היוונית הציתו את הדמיון. מאנתוני מרסיאל ועד גיפט אורבן, אפילו דויד דטרו פופאנה מצ'לסי - כולם ביוון ציפו לשם גדול שינחת באתונה, ולכן ההגעה של פיירו, חלוץ בפרופיל נמוך יותר, נתפסת כהתפשרות.

"שלושה חודשים עברו מאז המכירה של פונסה לארצות הברית. בשביל זה חיכו כל כך הרבה זמן?", כתבו אתמול בנימה ביקורתית באתר "Sportime". "אי אפשר לחזות את העתיד ויתכן שפיירו היה מציאה של ממש, אבל רוב הסיכויים שהוא לא השדרוג שהקבוצה חיפשה".

באותו אתר פרסמו את סכומי העסקה (על פי הדיווחים, א.א.ק תשלם למכבי חיפה כ-2.5 מיליון יורו לא כולל בונוסים, ותעניק לפיירו שכר שנתי של יותר מ-800 אלף יורו) וטענו: "א.א.ק שילמה הרבה יותר ממה שהשחקן שווה. עכשיו נראה אם ישתלם לה".

שחקן מכבי חיפה, פרנזי פיירו. ANP, GettyImages
נקודת פתיחה בעייתית. פיירו/GettyImages, ANP

באתר "Sportdog" אומנם טענו ש"פיירו יכול להפוך ליותר יעיל ותורם משמות גדולים כמו מרסיאל או פופאנה" ואומנם השוו אותו לאיוב אל קעבי מאולימפיאקוס שנחשב להצלחה מסחררת ביוון, אבל באותה נשימה ביקרו את הנהלת א.א.ק והסבירו: "המניפולציות וחוסר היכולת של ראשי המועדון לסגור את העסקה שרצו, הופכת את פיירו לפשרה, ושמה אותו במקום לא בריא. לטוב או לרע, הנהלת א.א.ק הצליחה 'לשרוף' אותו עוד לפני שכף רגלו דרכה ביוון. כולם ציפו לשם גדול, ועכשיו יהיה לו קשה לעמוד בציפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully